تبیان، دستیار زندگی
نسبت به مسابقات داربی كه در كشورهای دیگر شاهد آن بودم، این مسابقه با خشونت كمتری از سوی دو تیم پیگیری شد و هیچ كدام از نفرات حاضر در زمین دچار مصدومیت شدید نشدند. آری‌هان سرمربی هلندی پرسپولیس  در پایان دیدار تیمش با استقلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آری‌هان: از عملكرد بازیكنانم راضی هستم


نسبت به مسابقات داربی كه در كشورهای دیگر شاهد آن بودم، این مسابقه با خشونت كمتری از سوی دو تیم پیگیری شد و هیچ كدام از نفرات حاضر در زمین دچار مصدومیت شدید نشدند.

آری‌هان سرمربی هلندی پرسپولیس  در پایان دیدار تیمش با استقلال، ضمن بیان مطلب فوق گفت:

بازیكنان دو تیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را در طول زمان مسابقه از خود به نمایش گذاشتند. البته از عملكرد بازیكنان تیم راضی هستم ولی از نتیجه راضی نبودم، ضمن اینكه باید بگویم نتیجه به دست آمده عادلانه بود.

وی در ادامه افزود: متأسفانه باید بگویم بازیكنان ما در 20 دقیقه پایانی مسابقه دچار افت محسوسی شدند كه این نشان می‌دهد كار بدنسازی خوبی روی آنها انجام نشده است.

آری‌هان در پاسخ به این سؤال كه «چگونه با مشكل بدنسازی تیم كنار می‌آ‎یید؟»، تصریح كرد: تمام سعی ما این است كه هرچه زودتر مشكل بدنی تیم را حل كنیم تا این مسأله در نتیجه‌گیری ما در جام حذفی تأثیر منفی نگذارد.

ما برای این جام برنامه مدونی داریم و برای موفقیت، در آن مسابقات حاضر می‌شویم.

سرمربی هلندی پرسپولیس به حضور معدنچی در خط حمله تیمش اشاره كرد و گفت: باتوجه به شرایط تكنیكی و سرعت این بازیكن بازیكن ترجیح دادم از او در خط حمله استفاده كنم.

البته بازیكنان حریف شناخت خوبی از نوع بازی شماره 11 تیم ما داشته و توانسته او را مهار كنند ولی از عملكرد معدنچی راضی هستم.

وی در ادامه تأكید كرد: ما در این مسابقه از دو مهاجم استفاده كردیم و از نظر من معدنچی نیز یك مهاجم كاذب بود.

استقلال نیز در این مسابقه بسیار خوب بازی كرد و در مقاطعی توانست دروازه‌ ما را تهدید كند.

آری‌هان در پایان در مورد قضاوت سعد كمیل گفت: من پیش‌زمینه ذهنی خوبی از این داور نداشتم زیرا زمانی كه سرمربی تیم چین بودم، او در فینال جام ملت‌های سال 2004 كه بین چین و ژاپن برگزار شد عملكرد خوبی نداشت.

ولی در مجموع هر كسی در مورد داور یك نظر خاصی دارد.