تبیان، دستیار زندگی
كتاب «نیایش درختان» گزیده‌ای از نهج‌البلاغه به انتخاب «مصطفی رحماندوست» و «افسانه شعبان‌نژاد» به تازگی از سوی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان منتشر شده است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"نیایش" و "دعوت" از مجموعه كتاب های "سخن دوست" منتشر شد.

كتاب «نیایش درختان» گزیده‌ای از نهج‌البلاغه به انتخاب «مصطفی رحماندوست» و «افسانه شعبان‌نژاد» به تازگی از سوی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران‌ (ایكنا)، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كتاب «نیایش درختان» كه گزیده‌ای از نهج‌البلاغه به انتخاب «مصطفی رحماندوست» و «افسانه شعبان‌نژاد» است را برای نوجوانان منتشر كرده است.

براساس این گزارش، كتاب «نیایش درختان» از جمله كتاب‌های مجموعه «سخن دوست» است كه هر بار با عنوانی خاص به بیان سخنان یكی از ائمه معصومین‌(ع) برای نوجوانان می‌پردازد.

كتاب «نیایش درختان» مجموعه‌ای از جملات ساده و تاثیرگذار حضرت علی‌(ع) در نهج‌البلاغه است كه این جملات به شكلی روان، ساده، دلنشین و قابل فهم برای نوجوانان بیان شده است.

جملات بیان شده از نهج‌البلاغه در كتاب «نیایش درختان» جملاتی متناسب با گروه سنی نوجوان و دغدغه‌های آنان است كه تلاش دارد تا ارتباط نزدیكی میان نوجوانان با نهج‌البلاغه فراهم كند.

خلاصه کتاب :

مجموعه سخن دوست دریچه ای است به دنیای ایمان، خرد و دانایی، در این مجموعه کلام معصومین علیهم السلام را مرور می کنیم؛ با این امید که از آن چراغی بسازیم برای یافتن راه خوشبختی و رستگاری.

یادآوری می‌شود، این كتاب در شمارگان 15هزار نسخه و با 50 صفحه از سوی انتشارات كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان منتشر و روانه بازار شده است.

نیایش و دعوت

کتاب " دعوت "  نیز از مجموعه " سخن دوست " است كه كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آن را برای گروه سنی "د" منتشر كرده و گزیده‌ای از نهج‌الفصاحه سخنان رسول اكرم (ص) است كه به انتخاب " معصومه انصاریان " منتشر شده است.

این کتاب با قیمت 13 هزار ریال و 48 صفحه و با شمارگان 15 هزار نسخه به چاپ رسیده است.

نویسنده در مقدمه كتاب می‌نویسد:

اگر می‌خواهی راهی به سوی آرامش و رستگاری پیدا كنی، اگر شوق پرواز و رهایی در دلت جوانه زده و می‌خواهی به خدا نزدیك و نزدیك‌تر شوی، این كتاب را بردار و در تنهایی و سكوت بخوان. روی تك تك عبارت‌هایش تعمق كن. حال و هوایت عوض می‌شود...

نیایش و دعوت

گروه کودک و نوجوان تبیان


منابع: خبرگزاری قرآنی ایران،خبرگزاری جمهوری اسلامی

مطالب مرتبط:

ارائه کتاب تشنه لبان با موضوع مقتل عاشورایی

بررسی یك داستان فانتزی در انجمن نویسندگان كودك

من یار مهربانم

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.