تبیان، دستیار زندگی
‌اما یك نفر خرابش كرد سرمربی تیم استقلال تهران گفت: داربی شصتم یكی از جوانمردانه‌ترین بازی‌های استقلال و پرسپولیس بود. امیر قلعه نوعی، پس از پایان دیدار امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: به جرات می‌گویم دیدار امروز تا لحظات پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی : جوانمردانه‌ترین داربی بود‌اما یك نفر خرابش كرد


سرمربی تیم استقلال تهران گفت: داربی شصتم یكی از جوانمردانه‌ترین بازی‌های استقلال و پرسپولیس بود.

امیر قلعه نوعی، پس از پایان دیدار امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: به جرات می‌گویم دیدار امروز تا لحظات پایانی یكی از جوانمردانه‌ترین بازی‌های استقلال و پرسپولیس بود و حتی این همیت و اتحاد به میان تماشاگران نیز راه یافته بود. اما متاسفانه در دقایق پایانی یك بازیكن تمامی این شرایط خوب را از میان برد.

وی در مورد بازی نیز افزود: در نیمه‌ی نخست شرایط بازی عادی نبود. اما در نیمه‌ی دوم ما با تغییراتی به بازی سرعت دادیم و در مجموع بازی بیشتر در اختیار ما بود. به خصوص در پانزده دقیقه ی آخر كه با تمام توانمان به دروازه‌ی حریف فشار آوردیم. اما در مجموع از بازی جوانمردانه‌ی امروز راضی هستم.

قطعه نوعی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد شانس استقلال برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیز تصریح كرد: هنوز پنج هفته‌ی دیگر باقی مانده است و تیم ما می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

قلعه نوعی در مورد ضعف مهاجمان این تیم در گلزنی نیز خاطر نشان كرد: این مشكل در بازی در مقابل سایپا نیز وجود داشت. در هر صورت تیم ما برای پیروزی نیاز به گلزنی دارد و از این پس در تمرینات باید كار بیشتری انجام دهیم. در این بازی مهاجمان ما فرصت‌های بسیاری را از دست دادند.

قلعه نوعی در مورد قضاوت این دیدار نیز تصریح كرد: داور كویتی قضاوت خوبی داشت. البته معتقدم 5 و 6 داور ایرانی مانند تركی، یا مسعود مرادی می‌توانستند این بازی را قضاوت كنند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره‌ی اضافه نكردن مهاجم به تركیب تیمش نیز خاطر نشان كرد: قرار نیست كه همواره حمله با مهاجمان صورت گیرد. تصمیم گرفتم تا بازیكنان كناری را تعویض كنم و با سرعت دادن به بازی و ارسال از كناره‌ها بر روی دروازه‌ی پرسپولیس خطرساز شویم.