تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری مهر با حکم دکتر سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر حسن بنیانیان به مدت 4 سال دیگر در سمت ریاست حوزه هنری ابقا شد. در حکم ابقای بنیانیان در ریاست حوزه هنری آمده است : "با توجه به پایان دوره مسئولیت جن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ریاست بنیانیان بر حوزه هنری چهار سال دیگر تمدید شد


خبرگزاری مهر

با حکم دکتر سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر حسن بنیانیان به مدت 4 سال دیگر در سمت ریاست حوزه هنری ابقا شد.

در حکم ابقای بنیانیان در ریاست حوزه هنری آمده است :

"با توجه به پایان دوره مسئولیت جنابعالی، بدینوسیله بر اساس ماده 11 اساسنامه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی شما را برای یک دوره دیگر (4 سال) به عنوان رئیس حوزه هنری منصوب می نمایم. ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات 4 سال گذشته به نظر می رسد برای رسیدن به افق های ترسیم شده این مرکز هنر اسلامی انقلابی، بخش مهمی از این راه بس دشوار اما زیبا باقی مانده است."

همچنین در این حکم تاکید شده است: "برای رسیدن به این مقصود، گفتار و کلام زیبای حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند "هنر دمیدن روح تعهد در کالبد انسانهاست" بهترین چراغ هدایت و این فرمایش دلنشین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که راهبرد حوزه هنری را برای سال‌های متمادی اینگونه ترسیم کرده اند "حوزه هنری باید به عنوان یک پایگاه همیشه حزب الله بماند و در کار نفوذ ارزش ها و معارف دینی در بدنه هنر، از همه جلوتر باشد" باید به عنوان راهبرد اصلی مد نظر قرار گیرد."

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از حکم خود خطاب به دکتر بنیانیان تاکید کرده است: "با الهام از این رهنمودهای رهگشا موارد ذیل را به عنوان محور فعالیت های این دوره جدید متذکر می شوم:

* سمت گیری جدی در تولید آثار فاخر ارزشی و دینی

* توجه بیشتر به اصل و اهمیت ساختار طراحی و برنامه ریزی و ارزیابی بازخورد فعالیت های هنری

* نهادینه کردن اصل کاشت و داشت با هدف تربیت نسلی جوان از هنرمندان ارزشی و انقلابی به کمک هنرمندان متعهد و باسابقه

* ارتقای سطح کیفی، آموزشی و اخلاقی موسسه آموزش عالی سوره

* اعمال نظارت و ارزشیابی دقیق و کارشناسانه بر تولیدات مختلف سینمایی، منشورات، تئاتر، موسیقی ، کتاب و غیره از طریق تشکیل کمیته های تخصصی برای هر بخش

* حرکت به سمت حمایت و ارائه آثار هنری، ارزشی، اسلامی و انقلابی در مراکزی نظیر سینماها و سالن های نمایشی متعلق به حوزه هنری

امید است موارد مذکور در چارچوب مصوبات شورای عالی سیاستگذاری در فضای هنری حوزه با ظرافت و ملزومات لطیف آن جاری و ساری سازد.

لازم می دانم در خاتمه از تلاش همه مدیران و کارکنان حوزه هنری که در دوره قبل همراه شما بوده اند تشکر کرده و توفیقی بیشتر را برای جنابعالی و همکارانتان در دوره جدید از خداوند متعال مسئلت دارم."

روابط عمومی موسسه تبیان