تبیان، دستیار زندگی
در حالی که هنوز چهره هشتمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا مشخص نشده قرعه کشی این مرحله از مسابقات انجام شد. ظهر روز جمعه مراسم قرعه کشی با حضور مقامات یوفا و همچنین نمایندگان تیم ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد


در حالی که هنوز چهره هشتمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا مشخص نشده قرعه کشی این مرحله از مسابقات انجام شد.

ظهر روز جمعه مراسم قرعه کشی با حضور مقامات یوفا و همچنین نمایندگان تیم ها در پاریس برگزار شد.

طبق قرعه اعلام شده حساس ترین بازی این مرحله جدال آرسنال و یوونتوس خواهد بود در حالی که جدال های نیمه نهایی می تواند حساسیت بیشتری داشته باشد.

تنها نماینده فوتبال انگلستان در بازی رفت پذیرای صدرنشین سری آ خواهد بود. میلان دومین تیم کالچیو در بازی رفت میهمان المپیک لیون خواهد بود که شاگردان آنچلوتی در این مرحله به هیچ وجه کار آسانی ندارند.

لیون در دور اول رئال مادرید را شکست داده بود و در این مرحله با اقتدار از سد آیندهوون گذشت البته در حالی که میلان هم در لیگ قهرمانان چهره متفاوتی دارد و بایرن را شکست داده است.

بارسلونا که حساس ترین و سخت ترین جدال مرحله یک هشتم نهایی را پشت سر گذاشت در بازی رفت این مرحله میهمان بنفیکا خواهد بود. تیم پرتغالی که لیورپول را شکست داده حالا در برابر یکی دیگر از غول های بزرگ فوتبال اروپا قرار می گیرد و البته بارسا نسبتا کار آسانی برای صعود دارد.

برنده دیدار اینتر میلان و آژاکس نیز که هنوز انجام نشده در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی میزبان ویارئال خواهد بود.

به نظر می رسد که تقابل تیم ها در این مرحله به نوعی منصفانه است و تیم های قدرتمند در برابر حریفان ضعیف تری قرار می گیرند اما در حالی که بارسا و میلان دو شانس اول قهرمانی محسوب می شوند این دوتیم در صورت صعود به مرحله بعد در نیمه نهایی مقابل هم قرار می گیرند.

قرعه کشی دور نیمه نهایی به این ترتیب است که برنده بازی های تیم های بارسلونا و میلان در نیمه نهایی مقابل یکدیگر قرار می گیرند و در سوی دیگر نیز برنده بازی های ویا رئال و یوونتوس به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار های رفت مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ 28 و 29 ماه مارس انجام می شود و بازی های برگشت برگشت چهارم و پنجم آوریل انجام خواهد شد.

بازی های رفت از مرحله نیمه نهایی هجدهم و نوزدهم آوریل برگزار خواهد شد و دیدارهای برگشت در تاریخ های 25 و26 .

جدال فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در روز هجدهم ماه می در ورزشگاه استادو پرانس پاریس برگزار خواهد شد.