تبیان، دستیار زندگی
سیاوش اكبرپور:حرف نمی‌زنم فقط عمل می‌كنم امسال سال قهرمانی استقلال است مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه‌ی داربی روز جمعه علاقه‌ای به صحبت درباره‌ی این بازی و یا پیش بینی آن ندارد و تنها از قهرمانی استقلال در پنجمین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همگام با بازیکنان سرخابی تا قبل از داربی


سیاوش اكبرپور:حرف نمی‌زنم فقط عمل می‌كنم

امسال سال قهرمانی استقلال است

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه‌ی داربی روز جمعه علاقه‌ای به صحبت درباره‌ی این بازی و یا پیش بینی آن ندارد و تنها از قهرمانی استقلال در پنجمین دوره لیگ حرف می‌زند.

سیاوش اكبرپور در خصوص بازی تیمش برابر پرسپولیس تهران  گفت:‌ استقلال اكنون در اوج هماهنگی و انسجام تیمی قرار داشته و بازیكنان ما پس از گذشت ماه‌ها به درك متقابلی از یكدیگر رسیده‌اند. رمز بازی‌های زیبا و نتایج خوب استقلال در این فصل همین هماهنگی و انسجام تیمی است.

اكبرپور در خصوص بازی حساس تیمش برابر پرسپولیس گفت: قصد پیش بینی این مسابقه و یا صحبت كردن در مورد آن را ندارم و حرف‌های خود را با فوتبالی زیبا در روز مسابقه می‌زنم. با توجه به فاصله بسیار نزدیك استقلال و پاس و حساس‌تر شدن رقابت‌ها در هفته‌های پایانی چاره‌ای جز پیروزی و كسب 3 امتیاز داربی را نداریم.

مهاجم استقلال خاطر نشان كرد: امسال سال قهرمانی استقلال است و تیم ما نیز تمام فاكتورهای قهرمانی را در اختیار دارد. با حفظ انسجام و هماهنگی تیمی خود و تداوم این روند صعودی قدم به قدم به كسب عنوان قهرمانی نزدیك‌تر می‌شویم.

وی با اشاره به تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار كرد: این بازی بر اثر اتفاق مساوی شد و ما در اكثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم. اگر كمی خوش شانس بودیم به راحتی سایپا را از پیش رو برمی‌داشتیم. آنها حرفی برای گرفتن نداشتند و فقط به دفاع كردن فكر می‌كردند. به نظر می‌رسید كه بازی روان ما آنها را تحت تاثیر قرار داده بود.

معدنچی: محكوم به پیروزی مقابل استقلال هستیم

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اهل كری خواندن نیستم؛ اما تیم ما مقابل استقلال محكوم به پیروزی است و تحت هر شرایطی باید این تیم را شكست دهیم.

مهرزاد معدنچی ، افزود: دیدار روز جمعه برای استقلالی ها اهمیت بیشتری نسبت به ما دارد چرا كه برای قهرمانی به این سه امتیاز نیاز دارند؛ ولی برای ما صعود در جدول معنایی ندارد و فقط برای اعاده حیثیت و به دست آوردن دل هواداران به میدان می رویم و چاره ای جز پیروزی نداریم.

وی ادامه داد: باید سعی كنیم با انجام یك بازی منطقی و حساب شده حریف سنتی خود را از پیش رو برداریم. اگر احساسی بازی كنیم، به هدف خود نمی رسیم.

بازیكن ملی پوش تیم پرسپولیس تصریح كرد: هواداران ما در این فصل رنج زیادی را تحمل كردند. با وجودی كه در بسیاری از دیدارها شكست می خوردیم؛ اما باز هم ما را تنها نمی گذاشتند. باید با پیروزی مقابل استقلال جواب محبت های آنها را بدهیم.

وی در مورد دیدار مقابل كشت و صنعت شوشتر اظهار داشت: كاملاً مشخص بود كه تیم حریف مقابل ما حرفی برای گفتن ندارد؛ ولی ما نیز بی دقتی كردیم و موقعت های زیادی را از دست دادیم. می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم؛ اما مهم كسب پیروزی بود كه به آن دست یافتیم.

وی خاطر نشان ساخت: بعد از اخراج كاویانپور نیز دست از حمله بر نداشتیم و با سه مهاجم بازی كردیم و می توانستیم با نتیجه ای بهتر میدان را ترك كنیم. امیدوارم در دیدارهای آینده همه چیز را جبران كنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر دیروز در چارچوب جام حذفی مقابل تیم كشت و صنعت شوشتر به پیروزی دو بر صفر دست یافت و به مرحه یك چهارم نهایی صعود كرد.