تبیان، دستیار زندگی
اولین همایش دانشجویی حمایت از محرومین (مهر باران) به همت سازمان دانشجویان (جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران) در دانشگاه تهران طی سه روز متوالی از 13 تا 15 اسفند ماه برگزار و نمایشگاه فعالیت گروههای شرکت کننده در این همایش در صح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور انجمن دانشجویی تبیان در همایش مهرباران


اولین همایش دانشجویی حمایت از محرومین (مهر باران) به همت سازمان دانشجویان (جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران) در دانشگاه تهران طی سه روز متوالی از 13 تا 15 اسفند ماه برگزار و نمایشگاه فعالیت گروههای شرکت کننده در این همایش در صحن مسجد دانشگاه تهران بر پاشد.

در این همایش 45 تشکل دانشجویی که در زمینه امور خیریه فعال هستند دور هم جمع شده و ضمن ارائه فعالیتهای انجام شده به بحث و تبادل نظر با سایر گروهها پرداختند.

انجمن دانشجویی تبیان نیز به همت و تلاش اعضا با هدف آشنایی و آغاز تعامل با سایر تشکل های دانشجویی ونیز دریافت تجارب این گروهها در این همایش و نمایشگاه حضور داشت.

عمده فعالیت انجمن دانشجویی را میتوان ایجاد ارتباط با سایر گروهها و معرفی خود به آنها و دانشجویان بازدید کننده و اعلام حمایت و آمادگی در این امور مقدس دانست .

در طول دو روز برپایی رسمی نمایشگاه غرفه انجمن دانشجویی که یکی از پر بیننده ترین غرفه ها بود حدود 400 بازدید کننده داشت که از این میان حدود 200 دانشجو فرم عضویت انجمن را پر کردند.

این همایش روز گذشته مورخ 15 اسفند ماه با برگزاری مراسم اختتامیه در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران و تقدیر از تشکل های شرکت کننده در نمایشگاه به پایان رسید.

روابط عمومی موسسه تبیان