تبیان، دستیار زندگی
آمدن اردیبهشت خیلی از وقایع و خاطرات، از جمله زیبایی طبیعت در فصل بهار، روز معلم، روز بزرگداشت مقام والای فرهیختگان ایران اسلامی از جمله...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اى صفاهان چقدر زیبائى

اصفهان

"به نام یگانه پروردگار عالم"

اى صــــفاهان چقدر زیبــــائى                 چه فرح بخشى و روح افزایى

چشم ما خیره به زیبائى تست                  دل ما محو دل آرائى تســــت

آمدن اردیبهشت خیلی از وقایع و خاطرات، از  جمله زیبایی طبیعت در فصل بهار، روز معلم، روز بزرگداشت مقام والای فرهیختگان ایران اسلامی از جمله سعدی، شیخ بهائی، شیخ صدوق، شیخ کلینی، فردوسی و حکیم عمر خیام، را برای ما یادآور می شود. یاد و خاطره ی صاحبان فرهنگ، هنر و مذهب را گرامی می داریم.

اما یک اتفاق خوشایند دیگری هم در این ماه برای اعضای اصفهانی سایت رخ داده است که خاطره ماه اردیبهشت را بیش از پیش برای ایشان ماندگار کرده است، حتماً سوال می کنید چه اتفاقی؟! این اتفاق از گردهمایی خالص و صمیمی فیمابین کاربران گرامی انجمن نصف جهان حکایت دارد.

امسال نیز پنجمین سالروز تاسیس انجمن نصف جهان؛ با همکاری دفتر اصفهان و اعضای خوب انجمن نصف جهان در یک محفل گرم و صمیمی در روز سوم اردیبهشت ماه و مقارن با یزرگداشت شیخ بهائی برگزار شد.

جلسه راس ساعت 16 در محل دفتر برگزار شد، کمی با تاخیر جلسه را شروع کردیم تا تعداد بیشتری از دوستان انجمن حضور پیدا کنند. جلسه با سخنان مدیر دفتر اصفهان آغاز شد و در ادامه مدیر انجمن نصف جهان توضیحاتی در رابطه با برنامه های حقیقی صورت گرفته از زمان تاسیس انجمن تا به حال و هم چنین نحوه فعالیت در انجمن جهت اعضای جدید ارائه دادند.

برنامه بعدی جلسه معارفه بود که در این مرحله تک تک حاضران به معرفی خود و اعلام شناسه کاربری خود در سایت تبیان پرداختند. جلسه پر بار و خوبی بود زیرا اکثر دوستان شرکت کننده پیشنهاداتی جهت بهتر شدن فضای انجمن بیان کردند که نشان دهنده علاقه آنها به پیشرفت این محیط می باشد. با توجه به هماهنگی که با جناب مقدم (mansoor43) کرده بودیم ایشان شعر زیبایی در رابطه با شیخ بهایی سروده بودند که در محفل دوستانه ما قرائت نمودند. متن شعر را اینجا  می توانید مطالعه نمایید.

در جلسه لیستی از برنامه های حقیقی و مجازی انجمن که قرار است در سال 90 اجرا شود به دوستان ارائه شد و تعدادی از اعضای انجمن جهت شرکت در این برنامه ها اعلام آمادگی کردند.

در پایان جلسه، قرعه کشی مسابقه شهرشناسی انجمن صورت گرفت و قرعه به نام دو نفر از اعضای اصفهانی و یک نفر عضو غیر اصفهانی در آمد که هدیه این دوستان از طرف بخش انجمنهای تخصصی به آنان تعلق می گیرد. ضمناً باید از دفتر اصفهان بابت تمام همکاریها از جمله ارسال sms ، پذیرایی ، تهیه پک هدیه جهت شرکت کنندگان در جلسه و تقدیم هدیه به برندگان مسابقه و شاعر جلسه تشکر و قدردانی نمائیم.

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

گزارش

انجمن نصف جهان: (تهیه و تنظیم : سمیه آهکی) (عکس : حامد خدابنده)

انجمن های تخصصی تبیان


باشگاه کاربران سایت تبیان