تبیان، دستیار زندگی
یک سلام ویژه به همه بچه های کتاب خوان و کتاب دوست دارم.می خواستم بهتون یک خبر بدم که می دونم خیلی خوشحالتون می کنه.بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، 14 تا 24 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شه.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز نمایشگاه کتاب

سلام دوست های گلم.امیدوارم حالتون خوب باشه.یک سلام ویژه هم به همه بچه های کتاب خوان و کتاب دوست دارم.می خواستم بهتون یک خبر بدم که می دونم خیلی خوشحالتون می کنه.بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، 14 تا 24 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شه.مثل همیشه ناشرین کودک و نوجوان هم در اون شرکت می کنند و شما دوستان خوبم می تونید با خانواده هاتون و یا از طرف مدرسه،به نمایشگاه کتاب برید و کتاب های خوب بخرید.فقط مواظب باشید که توی شلوغی جمعیت،از همراهانتون جدا نشید و خدایی نکرده گم نشید.امیدوارم توی نمایشگاه خیلی بهتون خوش بگذره و اصلا خسته نشید.

کتاب

وحالا یک خبر در مورد یک نمایش کودکانه " سفر تیتیل، میتیل به شهر قوقول‌آباد "

نمایش تیتیل، میتیل و شهر قوقول آباد اولین نمایشی است که در سال جدید بر روی صحنه‌ی مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون، این نمایش از روز هفتم اردیبهشت در تالار بوستان مرکز تئاتر کانون در تهران بر روی صحنه رفتنه است و کارگردانی آن را سید مصطفی رضوی و پریسا مشکانی به صورت مشترک انجام می دهند و  نوشته‌ ی مهتاب باجلان است.

نمایش جدید مرکز تئاتر کانون،درون مایه‌ای آموزشی و جذاب برای مخاطبان کودک دارد و  داستان دو جوجه‌ی کوچک است که در مسابقه‌ی نقاشی برنده شده‌اند و در راه شهر قوقول آباد با یک‌دیگر همسفر می‌شوند اما برای رسیدن به مقصد، مشکلاتی پیش پای آنان قرار می‌گیرد.

نمایش

نمایش تیتیل، میتیل و شهر قوقول آباد قرار است روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه‌ی هر هفته ساعت 18:30 در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران به روی صحنه برود.

اجرای صبح این نمایش هم تنها به مدارس و مهدهای کودک (با هماهنگی قبلی) اختصاص یافته است.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش برای انجام هماهنگی می‌توانند با شماره تلفن‌های 88964774 و 88966119 مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تماس بگیرند.

فرآوری:رحیمه زرگر

بخش کودک و نوجوان تبیان


منابع:سایت کانون پرورش فکری،ایرنا

مطالب مرتبط:

به مناسبت روز زمین پاک 

بچه ها خبر

به مناسبت روز خلیج‌فارس برگزار می‌شود

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.