تبیان، دستیار زندگی
در دیدارهای دور برگشت مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های بارسلونای اسپانیا، ویارئال اسپانیا و یوونتوس ایتالیا با غلبه بر حریفان به مرحله بعد صعود كردند. تیم فوتبال بارسلونا با كسب نتیجه یك بر یك در مقابل چلسی ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صعود مدعیان به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا


در دیدارهای دور برگشت مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های بارسلونای اسپانیا، ویارئال اسپانیا و یوونتوس ایتالیا با غلبه بر حریفان به مرحله بعد صعود كردند.

تیم فوتبال بارسلونا با كسب نتیجه یك بر یك در مقابل چلسی توانست جواز صعود به مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

بارسا در دقیقه 79 به وسیل رونالدینییو به گل رسید؛ اما در دقیقه 92 داور یك ضربه پنالتی را به صعود نماینده انگلیس اعلام كرد تا ضربه پنالتی از سوی لمپارد وارد دروازه شده و بازی با نتیجه یك بر یك به پایان برسد.

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در دیدار دور برگشت مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر وردربرمن آلمان به پیروزی 2 بر یك رسید تا به مرحله بعد صعود كرد.

برای یوونتوس در این دیدار بوفون، زامبروتا، تورام، كاناوارو، زبینا، كامورانزی (از دقیقه 57 دل‌پیرو)، امرسون، ویرا، ندود، ابراهیموویچ (از دقیقه 57 موتو) و ترزگه بازی كردند. هدایت این تیم را فابیو كاپلو بر عهده داشت.

ویسه، اومویلا، فارنهورست، نالدو، شولز، بائومن (از دقیقه 73 پاسانن)، فرینگز، بروفسكی، میكود، كلوزه (از دقیقه 81 والدز) و كلاسنیك برای وردربرمن توپ زدند. شاف نیز روی صندلی مربیگری این تیم نشسته بود.

گل‌های این دیدار را میكود در دقیقه 13 برای برمن و ترزگه در دقیقه 65 و امرسون در دقیقه 87 برای یووه به ثمر رساندند.

این دیدار در ورزشگاه دل آلپی شهر تورین برگزار شد. نتیجه دیدار دور رفت یك بر صفر به سود وردربرمن بود.

دل پیرو و ندود از یوونتوس و میكود و بائومن از برمن با كارت زرد داور روبرو شدند.

تیم فوتبال ویارئال اسپانیا توانست در دیدار دور برگشت مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بر گلاسكو رنجرز غلبه كرده و به مرحله بعدی صعود كند.

برای تیم ویارئال در این دیدار ویرا، گونزالو رودریگوئز، پنا، ژاوی ونتا (از دقیقه 46 هكتور)، آروابارنا، تاكیناردی، ماركوس سنا، خوسیكو، ریكلمه (از دقیقه 86 كالخا)، خوزه موری (از دقیقه 46 فرانكو) و فورلان توپ زدند. هدایت این تیم را پلگرینی بر عهده داشت.

واترسون، هوتون، كیرگیاكوس، مورای، بوركه (از دقیقه 87 ناچونوو)، فرگوسن، همدانی، ناموچی، رودریگوئز، بوفل (از دقیقه 64 بوید) و لنكراندس شاگردان مك لیش در این بازی بودند.

این دیدار برابر دیدگان 28 هزار تماشاگر اسپانیایی و در ورزشگاه ال مادریدو انجام شد.

گل‌های این بازی را لنكراندس در دقیقه 12 برای رنجرز و بارنا در دقیقه 49 برای ویارئال زدند.

برگزاری دیدار تیم فوتبال اینتر میلان برابر آژاكس آمستردام نیز به هفته بعد موكول شد.