تبیان، دستیار زندگی
جشن سرخابی ها با حضور شهردار قالیباف شهردار قالیباف ، در جشن مسئولان و بازیكنان دو باشگاه قدیمی تهران(استقلال و پرسپولیس) شركت می كند . این نشست ساعت 20 امروز (17 اسفند ماه) با حضور دكتر قالیباف، شهردار تهران؛ محمد حسین قریب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری کوتاه و خواندنی 17/12/1384


جشن سرخابی ها با حضور شهردار قالیباف

شهردار قالیباف ، در جشن مسئولان و بازیكنان دو باشگاه قدیمی تهران(استقلال و پرسپولیس) شركت می كند .

این نشست ساعت 20 امروز (17 اسفند ماه) با حضور دكتر قالیباف، شهردار تهران؛ محمد حسین قریب، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس؛ جمعی از مسئولان، كادر فنی و بازیكنان این دو تیم برگزار خواهد شد.

این مراسم پیش از برگزاری دیدار حساس تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر كشور برگزار می شود.

ناصر حجاری مدیر فنی تیم هنرمندان شد ؛ پنجعلی سرمربی

ناصر حجازی به عنوان مدیر فنی تیم هنرمندان از این پس به كار مشغول خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایرانیوز؛ مسؤولان باشگاه هنرمندان تصمیم گرفتند كادر فنی جدید خود را در جلسه‌ای به طور رسمی معرفی كنند. این جلسه فردا صبح در باشگاه هنرمندان برگزار می‌شود و طی آن ناصر حجاری و محمد پنجعلی به عنوان مدیر فنی و سرمربی معرفی خواهند شد. همچنین در احكام جداگانه ای محمد پنجعلی و اصغر همت نیز به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست جدید تیم فوتبال هنرمندان منصوب شدند.

آرش میراسماعیلی مرد سال جودوی ایران شد

در اولین دوره انتخاب بهترین جودوكای كشور در سال 84، آرش میراسماعیلی دارنده‌ی سه مدال جهانی به عنوان مرد سال این رشته معرفی شد.

در این انتخاب محمد رضا رودكی قهرمانی سنگین وزن آسیا در سال 2005 و دارنده‌ی مقام هفتم‌ جهان در جای دوم قرارگرفت. عباس فلاح جودوكای 90- كشورمان دارنده‌ی مقام پنجم جهان به عنوان سومین جودوكای كشور انتخاب شد .

آرش میراسماعیلی با كسب سه مدال پیاپی جهانی در جهان ركورددار است. وی در سالهای 2001 اوزاكا ژاپن و 2003 مونیخ آلمان دو مدال طلای جهانی و 2005 مصر یك مدال برنز را برای كشورمان كسب كرد.

میر اسماعیلی اولین جودوكای ایران است كه مدال طلای جهانی را برای ایران به ارمغان آورد.