تبیان، دستیار زندگی
دشمن در ایجاد فتنه به صورت نرم، نخستین گام را از طریق رسانه‌هایش برمی‌دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح انقلاب یقه آبیها در ایران


دشمن در ایجاد فتنه به صورت نرم، نخستین گام را از طریق رسانه‌هایش برمی‌دارد.


کارگران-یقه ابی ها

طرح انقلاب یقه‌آبی‌ها در رسانه‌های غربی و انتشار اخبار اعتراضات كارگری در ایران آغاز حركت دشمن به سوی فتنه اقتصادی است. پس از پایان فتنه اخیر كه در واقع با تجمعات كوچك اصحاب فتنه و اغتشاشگران در ۲۵ بهمن ۸۹ به پایان تاریخ خود رسید، همانگونه كه بسیاری از چهره های نظام پیش بینی كرده بودند دشمن وارد فاز جدیدی از طراحی های خود در زمینه فتنه و اخلال در جمهوری اسلامی ایران شده است.

البته شاید در نظر عده ای این پیش بینی دلسوزان و چهره های آگاه در حد یك گمانه زنی می نمود و از دیگر سو عده ای هستند كه همواره بر طبل توهم بودن توطئه و یا سیاه نمایی های ما علیه غرب و آمریكا می كوبند.ماجرا اما ادامه پیدا كرد تا اینكه پیش بینی ها در رصد فعالیت های دشمن به حقیقت پیوست و نخستین تحركات مخفی دشمن در عرصه ایجاد فتنه اقتصادی در كشور آشكار شد.

رسانه های غربی اخیراً با وقاحت تمام از عبارتی به نام "انقلاب یقه آبی ها" استفاده كرده اند. عبارتی كه كلید آن را نشریه آمریكایی فارین پالیسی طی چند هفته گذشته زد و به دنبال آن رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب نیز كه سرسپردگان اربابان صهیونیستی خود به شمار می روند، در تبعیت از مفهوم همین عبارت به انتشار اخباری پیرامون نارضایتی كارگران و قشر كم درآمد جامعه ایران پرداختند.

فارین پالیسی كه در گزارشی به نام " انقلاب یقه آبی ها" از نیت شوم غرب برای ایجاد فتنه در ایران به نوعی رونمایی كرده بود، رسما اعلام كرد كه یقه آبی ها در واقع همان فرقه سبز هستند و راهبرد آنها نیز ایجاد آشوب و اعتراضات خیابانی است.

دشمن پس از ناكامی بزرگ در فتنه 88و شكستی كه حتی رسانه‌های آمریكایی نیز اذعان كردند كه بازنده بزرگ آن كسی نبود غیر از رئیس جمهور ایالات متحده، تلاش در جهت ایجاد فتنه اقتصادی را به صورت جدی در دستور كار خود قرار داده است

درست ۲ روز پس از انتشار مطلب انقلاب یقه آبی‌ها در نشریه فارین پالیسی این رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب بودند كه انتشار گسترده اخباری پیرامون نارضایتی های كارگری را در ایران در دستور كار قرار دادند.اخباری كه در ادامه تیتر برخی از آنها را مشاهده می كنید: "دو سال تاخیر در پرداخت حقوق ۱۱۵ کارگر شهرستان!" "تحصن ده‌ها نفر از کارگران نساجی ... در مقابل نهاد ریاست جمهوری" "تجمع کارگران کشت و صنعت ... جلوی مجلس" "کارگران در صف اول مخالفان دولت" "هشدار نماینده ...: ۴۸۰ هزار نفر بیکار می‌شوند" "جمعی از کارگران اخراجی پالایشگاه ... دست به تجمع زدند" و... نكته جالب توجه در این خبرهای دروغ و یا درشت نمایی شده این است كه رسانه‌های فارسی زبان ضد انقلاب كه در واقع نماینده نوشتاری شبكه‌های ماهواره‌ای ضد ایرانی هستند، تا قبل از طرح موضوعی "فتنه اقتصادی"، غیر از انتشار تصاویر مستهجن، انعكاس وضعیت به اصطلاح زندانیان سیاسی و در واقع همان عوامل اغتشاشات و تعیین وقت برای پایان عمر نظام اسلامی كار دیگری نداشتند اما بلافاصله پس از آغاز طرح انقلاب یقه آبی ها به یكباره شروع به انتشار اخبار و تحلیل های اقتصادی با صبغه اعتراضات كارگری كردند.

همچنین رصد مداوم فعالیت های آنان این نكته را تأیید می كرد كه آنها حتی ذره ای هم از دستور اربابان خود سرپیچی نكرده و طوری اخبار مربوط به اعتراضات دروغین كارگری در ایران را منتشر كرده و می‌كنند كه گویی جامعه ایران یك جامعه كمونیستی است كه جمعیت آن نیز جملگی كارگرند و دیگران در ایران غیر از كارگری هیچ شغل دیگری ندارند!!!در واقع آنها باید پول اخباری را می گرفتند كه دقیقا در راستای تئوریزه كردن اعتراضات كارگری یا "اعتراضات یقه آبی‌ها" در ایران می بود.

همچنین رسانه های ضد انقلاب كه تا قبل از این فقط به انتشار اخبار دروغینی مثل اغتشاش اوباش سبز در ایران، وضعیت خوانندگان فراری، صحبت‌های معاندان نظام و ... بسنده می كردند به ناگاه دلسوز مردم محروم از كار درآمدند و شروع به انتشار هر روزه میزان ارقام درج شده در قبض‌های گاز و برق كردند و وقاحت را به آنجا رساندند كه حتی خبرنگار لس‌آنجلس تایمز نیز در مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور كشورمان این مسئله را مطرح می كند و فارغ از پاسخی كه می‌شنود موفق به طرح علنی این موضوع در یك كنفرانس خبری رسمی می شود.

درست ۲ روز پس از انتشار مطلب انقلاب یقه آبی‌ها در نشریه فارین پالیسی این رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب بودند كه انتشار گسترده اخباری پیرامون نارضایتی های كارگری را در ایران در دستور كار قرار دادند.اخباری كه در ادامه تیتر برخی از آنها را مشاهده می كنید: "دو سال تاخیر در پرداخت حقوق ۱۱۵ کارگر شهرستان!" "تحصن ده‌ها نفر از کارگران نساجی ...

باید دانست كه دشمن پس از ناكامی بزرگ در فتنه 88و شكستی كه حتی رسانه‌های آمریكایی نیز اذعان كردند كه بازنده بزرگ آن كسی نبود غیر از رئیس جمهور ایالات متحده، تلاش در جهت ایجاد فتنه اقتصادی را به صورت جدی در دستور كار خود قرار داده است.تلاشی كه البته به زعم خود آنها، هدفمند شدن یارانه‌ها توانسته است این فرصت را در اختیار آنها قرار دهد. آنها كه قبل از طرح هدفمندی یارانه‌ها در ایران از آن به عنوان طرح "قطع یارانه‌ها" در ایران یاد می‌كردند اما سرگرم ادامه اغتشاش برخی اوباش در ایران بودند، هم اكنون بر سر نقشه‌ای جدید گرد آمده‌اند تا مگر بتوانند طرفی برای اهداف شوم خود ببندند.

طرحی كه صد البته با هوشیاری مردم و مسئولان، همچون تمام سال‌های رفته از تاریخ پرشكوه انقلاب اسلامی كه در كنار یكدیگر سخت‌ترین لحظه‌های ترورها، جنگ، تحریم و غیره را تحمل كردیم، شكست خورده و دشمن را بیش از پیش رو به اضمحلال خواهد برد.

بخش سیاست تبیان


منبع:جهان نیوز