تبیان، دستیار زندگی
با عقد قرارداد یكصد میلیون تومانی؛ حسین رضازاده به باشگاه پیام پیوست حسین رضازاده قهرمان المپیك و جهان با مبلغ قرارداد یكصد میلیون تومان برای یك فصل به باشگاه پیام پیوست. علی امیدی مدیر تیم وزنه‌برداری پیام، قهرمان امسال لیگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین رضازاده و پیام 100ملیون تومانی

با عقد قرارداد یكصد میلیون تومانی؛
حسین رضازاده به باشگاه پیام پیوست

حسین رضازاده قهرمان المپیك و جهان با مبلغ قرارداد یكصد میلیون تومان برای یك فصل به باشگاه پیام پیوست.

علی امیدی مدیر تیم وزنه‌برداری پیام، قهرمان امسال لیگ وزنه‌برداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری انشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: با توجه به قهرمانی تیم ما و حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا درصدد هستیم تا تیمی قدرتمند را راهی مسابقات ازبكستان كنیم.

وی با اشاره به جذب نفرات جدید برای این تیم گفت: پس از پایان لیگ وزنه‌برداری در سال جاری با حسین رضازاده قوی‌ترین مرد جهان، اصغر ابراهیمی و مهدی پانزوان قهرمانان آسیا مذاكراتی را انجام دادیم كه از این فصل به عضویت تیم پیام ارتباطات درآیند. در این میان قرارداد رضازاده با تیم پیام حتمی است و ما برای یك فصل حضور او در این تیم مبلغ یكصد میلیون تومان را پرداخت می‌كنیم. اما نحوه‌ی قرارداد با ابراهیمی و پانزوان نهایی نشده است.

وی در مورد مبلغ قرارداد رضازاده ادامه داد: این مبلغ كه بالاترین رقم در تاریخ لیگ وزنه‌برداری محسوب می‌شود برای رضازاده كه قهرمان المپیك و جهان است چیز كمی است. هم اكنون در فوتبال ورزشكارانی كه در درجه‌ی پایینی قرار دارند چند برابر این مبلغ را دریافت می‌كنند. آیا ورزشكاری كه هر ساله باعث شادی دل مردم می‌شود و به قدری قهرمانی‌های او با ارزش است مبلغ یكصد میلیون تومان زیاد است؟ باید بیش از این‌ها به رضازاده بپردازیم.

امیدی ادامه داد: هدف ما قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است و برای این كار درصدد تشكیل اردوی مشترك بین تمامی وزنه‌بردارانمان هستیم تا در فروردین ماه بتوانیم تیم خوبی را راهی مسابقات كنیم.

مدیر تیم وزنه‌برداری پیام در ادامه مدعی شد كه می‌تواند تیمی بهتر از تیم ایوانف برای تیم ملی بوجود آورد.

وی در این رابطه گفت: اگر پولی كه ایوانف می‌گیرد در اختیار ما بود تیمی را تحویل می‌دادیم كه بسیار قدرتمندتر از تیم ایوانف باشد. من خود قهرمان این رشته‌ی ورزشی‌ام و ورزشكاران را خوب می‌شناسم. باید جدی‌تر به دنبال تقویت تیم ملی وزنه‌برداری كشور بود.