تبیان، دستیار زندگی
قابیل" در مدرسه عالی بازیگری حوزه هنری نمایش "قابیل" کافکا با ترجمه رضا کرم رضایی و بازنویسی و کارگردانی حسن خلیلی فر از 16 اسفند ماه به مدت یک هفته در مدرسه عالی بازیگری حوزه هنری روی صحنه می رود. در این نمایش امیر محرابی و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قابیل" در مدرسه عالی بازیگری (اخبار کوتاه حوزه هنری)

قابیل" در مدرسه عالی بازیگری حوزه هنری

نمایش "قابیل" کافکا با ترجمه رضا کرم رضایی و بازنویسی و کارگردانی حسن خلیلی فر از 16 اسفند ماه به مدت یک هفته در مدرسه عالی بازیگری حوزه هنری روی صحنه می رود.

در این نمایش امیر محرابی و حنیف محمودی به عنوان بازیگر و حسن طاهری به عنوان طراح صحنه و لباس با خلیلی فر همکاری می کنند. در ضمن فرشته طاهری هم طراح پوستر و بروشور این نمایش است.

نمایش "قابیل" ساعت 30/18 روزهای یادشده در مدرسه عالی بازیگری حوزه هنری، واقع در میدان فاطمی، رو به روی وزارت کشور، خیابان دوم، پلاک 14 روی صحنه می رود.

نخستین همایش سراسری پژوهش تعزیه برگزار می شود

نخستین همایش سراسری پژوهش تعزیه به همت حوزه هنری استان قم و با هدف پیرایش متون تعزیه از تحریفات از 13 تا 19 اسفندماه در سالن 600 نفری شهید رضائیان مجموعه ورزشی حیدریان برپاست.

جلسات پژوهشی این همایش ساعت 17 و اجرای تعزیه نیز ساعت 19 روزهای یادشده برگزار می شود.

همچنین در بین 20 گروه شرکت کننده از سراسر کشور که متون تعزیه و فیلم اجرای خود را به دبیرخانه همایش ارسال کرده بودند، 7 گروه انتخاب شدند که پس از جلسه پژوهشی، تعزیه خود را به اجرا خواهند گذاشت.

محل برگزاری این همایش از سالن شهید مجدی به سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی حیدریان تغییر یافته است .

لینک ها :

تولیدات مركز موسیقی حوزه هنری

اخبار کوتاه حوزه هنری