تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم پیروزی: باشگاه زمین مناسب ندهد واكنش نشان خواهم داد اگر تمرین هم نكنیم باید استقلال را ببریم سرمربی هلندی تیم فوتبال پیروزی در پایان تمرینات امروز این تیم شدیدا نسبت به شرایط تمرینی تیم فوتبال پیروزی انتقاد كرد و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تهدیدهای بی‌پروای آری هان در تمرین پرسپولیس؛

سرمربی تیم پیروزی: باشگاه زمین مناسب ندهد واكنش نشان خواهم داد
اگر تمرین هم نكنیم باید استقلال را ببریم

سرمربی هلندی تیم فوتبال پیروزی در پایان تمرینات امروز این تیم شدیدا نسبت به شرایط تمرینی تیم فوتبال پیروزی انتقاد كرد و تهدید كرد كه در صورت عدم برآورده شدن شرایط مورد نظرش واكنش نشان خواهد داد.

آری هان اظهار كرد: امروز تنها چیزی كه در زمین شماره دو آزادی خوب بود هوای آفتابی و مناسب بود. اما بقیه‌ی چیزها اصلا در حد مورد نظر من نیست.

وی خاطر نشان كرد: باشگاه باید زمین تمرینی مناسب تهیه كند. زمینی كه تمامی امكانات مورد نظر یك تیم برای تمرین را داشته باشد.

آری هان ادامه داد: در صورتی كه باشگاه امكانات مورد نظر را فراهم نكند باید منتظر واكنش من باشد. ایرانی‌ها من را به خوبی می‌شناسند می‌دانند در صورتی كه توقعات من برآورده نشود دست به چه كاری خواهم زد. من منتظر فراهم شدن امكانات هستم.

سرمربی هلندی تیم فوتبال پیروزی تاكید كرد: تا مدت زمانی كه با باشگاه توافق كرده‌ام باید امكانات و زمین تمرینی مناسب داده شود، تمرینات تیم را در این شرایط دنبال خواهم كرد اما برای ساختن یك تیم قدرتمند و آماده نیاز به زمین مناسب و امكانات داریم.

آری هان با اشاره به بازی روز جمعه‌ی این تیم برابر استقلال به ایسنا گفت: این بازی را باید ببریم. تحت هر شرایطی پیروزی برای پرسپولیس خواهد بود.

وی افزود: ما اگر تمرین هم نكنیم باید این بازی را ببریم.

وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به فقر امكانات موجود در تمرینات پرسپولیس چگونه می‌توان به پیروزی این تیم برابر استقلال امیدوار بود به ایسنا گفت: داربی شرایط ویژه‌ی خودش را دارد. بردن استقلال در بازی روز جمعه هیچ ربطی به تمرینات پرسپولیس ندارد. باید پیروز میدان باشیم.

سرمربی هلندی تیم پیروزی تاكید كرد: پرسپولیس چند سالی است كه امتیازات داربی را از دست داده است. تحت هر شرایطی برای جبران گذشته و كسب پیروزی در بازی برابر این تیم آماده‌ایم و تنها به پیروزی فكر می‌كنیم. برای این بازی نیز برنامه داریم و روی امتیاز آن حساب كرده‌ایم.