تبیان، دستیار زندگی
موسسه تبیان قصد دارد با همکاری اساتید مجرب دوره های آموزشی ICDL را برگزار نماید. این دوره ها با هدف آشنایی بیشتر کاربران با مباحث پرکاربرد کامپیوتر و اینترنت طراحی شده ...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره های آموزش مجازی مهارت کاربری کامپیوتر ICDL

/h1g e,'2ì eg'1* 'hd icdl

موسسه تبیان قصد دارد با همکاری اساتید مجرب دوره های آموزشی ICDL  را برگزار نماید. این دوره ها با هدف آشنایی بیشتر کاربران با مباحث پرکاربرد کامپیوتر و اینترنت طراحی شده و شامل آموزش های زیر است:

  1. مهارت سوم: واژه پردازی ( Word )
  2. مهارت چهارم: صفحه گسترده ( Excel )

شما می توانید با توجه به نیاز و انتخاب خود در یک یا چند دوره از مهارت های ICDL شرکت کرده و مطالب موردنیاز را بیاموزید. برای مشاهده کلیه سرفصل های محتوای آموزشی به صفحه دوره مجازی ICDL مراجعه نمایید.

icdl

روند اجرای دوره:

پس از آغاز دوره، نام کاربری و رمز عبور سامانه آموزش الکترونیکی برای ثبت‌نام شدگان ارسال گشته و محتوای آموزشی دروس از طریق این سامانه در اختیار فراگیران قرار خواهد گرفت. همچنین در طول برگزاری دوره، جهت حفظ تعامل بین فراگیران و مربی دوره تعدادی کلاس مجازی بصورت آنلاین برگزار می شود. در نهایت در پایان دوره جهت ارزیابی نهایی فراگیران، آزمون نهایی برگزار شده و به فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره از طرف موسسه تبیان اعطاء خواهد گردید. همچنین به نفرات برتر این دوره ها بن تخفیف برای ثبت نام در دوره مجازی بعدی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است در صورت تمایل فراگیر و با پرداخت هزینه آزمون اختصاصی، گواهی نامه بنیاد ملی ICDL نیز قابل ارائه است.

جهت ثبت نام به صفحه ثبت نام دوره های ICDL مراجعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

 

دفتر آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تهیه و تنظیم: نوشین رحمانی