تبیان، دستیار زندگی
6 تیم ملی و 6 سرمربی ابتکاری ویژه در کمیته فنی کشتی آزاد بر اساس طرح ابتكاری كمیته فنی كشتی آزاد فدراسیون كشتی ، از این پس 6 تیم ملی كشتی تشكیل و 6 سرمربی تیم ملی نیز كار هدایت كشتی گیران را بر عهده خواهند داشت .این 6 تیم زیر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كمیته فنی فدراسیون كشتی اعلام كرد؛ 6 تیم ملی و 6 سرمربی

ابتکاری ویژه در کمیته فنی کشتی آزاد

بر اساس طرح ابتكاری كمیته فنی كشتی آزاد فدراسیون كشتی ، از این پس 6 تیم ملی كشتی تشكیل و 6 سرمربی تیم ملی نیز كار هدایت كشتی گیران را بر عهده خواهند داشت .این 6 تیم زیر نظر 6 سرمربی كه عبارتند از: محسن كاوه، امیرتوكلیان، محسن فره‌وشی، عباس جدیدی، قدیر نخودچی و لطیفی در 6 استان مختلف كشور اردو برپا خواهند كرد و تحت عناوین تیمهای جویبار، نفت، نور، امام رضا و غیره به رقابت‌ها و تورنمنت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند.

كمیته فنی كشتی آزاد فدراسیون كشتی در جلسه‌ای كه روز گذشته و با حضور محمدرضا طالقانی، محسن كاوه، عباس جدیدی و كیانوش اعتماد مقدم تشكیل شد، طرحی ابتكاری و نو را ارائه دادند كه طی آن از این پس 6 تیم ملی و 6 سرمربی هدایت ملی پوشان را عهده دار هستند.

این گزارش حاكیست، این 6 تیم زیر نظر 6 سرمربی كه عبارتند از: محسن كاوه، امیرتوكلیان، محسن فره‌وشی، عباس جدیدی، قدیر نخودچی و لطیفی در 6 استان مختلف كشور اردو برپا خواهند كرد و تحت عناوین تیمهای جویبار، نفت، نور، امام رضا و غیره به رقابت‌ها و تورنمنت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند تا در نهایت برترین‌های این 6 تیم با صلاحدید كمیته فنی به یك درجه بالاتر و به تیم ملی اصلی راه یابند.

گفتنی است ؛ جامهای اوماخانوف، علی اف، یارگین، لایپزیك و مقدونیه از جمله جامهایی است كه برای اعزام این 6 تیم در نظر گرفته شده است.

لازم به ذكر است؛ تمامی 6 سرمربی زیر نظر مستقیم مسؤول فنی تیم‌های ملی یعنی محسن كاوه كار خواهند كرد و ملزم هستند تا در پایان هر هفته گزارش كاری خود را به كمیته فنی اعلام كنند.