تبیان، دستیار زندگی
محوری مرد در مراسم طلایی اسکار، از تمامی مدعوین خواست که به هنگام ملاقات با مادرش به وی تبریک بگویند. این هنرپیشه که در فیلم "کاپوتی" به پیکره کاراکتر ترومن کاپوتی، نویسنده نامی، جان بخشید به هنگام دریافت جایزه خود عنوان کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به مادرم تبریک بگوئید

فیلیپ سیمور هافمن، برترین هنرپیشه نقش محوری مرد در مراسم طلایی اسکار، از تمامی مدعوین خواست که به هنگام ملاقات با مادرش به وی تبریک بگویند.

این هنرپیشه که در فیلم "کاپوتی" به پیکره کاراکتر ترومن کاپوتی، نویسنده نامی، جان بخشید به هنگام دریافت جایزه خود عنوان کرد از اینکه نامش در کنار نام بازیگران بزرگ قرار گرفته، خوشحال است.

هنرپیشه 38 ساله سینما که برای رسیدن از نقش های مکمل به نقش های محوری راهی طولانی را پشت سر گذاشته، در کنار تشکر از دوستان و همکارانش مراتب سپاس خود را از مادرش اعلام کرد. او گفت: "نام مادرم مارلین اوکانر است و امشب در اینجا حضور دارد. دوست دارم اگر امشب او را ملاقات کردید به وی تبریک بگوئید، چرا که به تنهایی چهار فرزند را بزرگ کرده و استحقاق این تبریک را دارد."

سیمور عنوان کرد که مادرش کسی بوده که نخستین بار او را برای بازی در نمایش برده و تا اتمام مراسم در آنجا منتظرش مانده است. وی گفت: "اینگونه بود که شور و اشتیاق او به من منتقل شد. مادر افتخار کن، چرا که من به تو افتخار می کنم و ما امشب اینجا هستیم و این خیلی خوب است."

این هنرپیشه در مراسم پس از اهداء جوایز اعلام کرد روی سن به حدی هیجانزده بود که احساس کرده کنترل همه چیز از دستش خارج شده و در حال شنا کردن است. سیمور اعلام کرد که سخنرانی روی سن به هیچ وجه کار آسانی نیست و گفت: "شما تمامی تلاشتان را به کار می گیرید تا روی سن بهترین سخنرانی را ارائه دهید و این امر بسیار هیجان انگیز است. زمانی که میلیون ها نفر به شما نگاه می‌کنند، کار کمی دشوار می شود."

این هنرپیشه که معتقد است تنها کار پرشور می تواند موفقیت را برای بازیگر به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: "اگر شما به هنگام ایفای نقش در فیلم از تمامی روح و قلبتان استفاده کنید یقین داشته باشید که فیلم موفق می شود."

لینکها:

برندگان نهایی جوایز اسكار مشخص شدند

گزارشی از هفتاد و هشتمین دوره مراسم اسكار

«نیكول كیدمن‌» در مراسم اسكار

فشار‌ صهیونیست‌ها به برگزاركنندگان اسكار برای عدم پخش فیلمی فلسطینی

اساتید موسیقی ایرانی دراسکار موسیقی

فیلم های كوتاه اسكار در اینترنت

"تصادف" باید اسكار بهترین فیلم را ببرد

فشار صهیونیست‌ها باعث ناکامی "اینک بهشت" می‌شود