تبیان، دستیار زندگی
در مورخه یكشنبه 7/12/84 مسئولین موسسه تبیان دفتر مشهد با حضور در جلسه شورای شهر مشهد از نزدیک با اعضاء این شورا به گفتگو پرداختند. در این جلسه آقایان دكتر رزمی ( ریاست شورای شهر مشهد ) ، بصیری پور ( نائب رئیس شورای شهر ) ، د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شورای شهر مشهد با تبیان آشنا شدند


در مورخه یكشنبه 7/12/84 مسئولین موسسه تبیان دفتر مشهد با حضور در جلسه شورای شهر مشهد از نزدیک با اعضاء این شورا به گفتگو پرداختند.

در این جلسه آقایان دكتر رزمی ( ریاست شورای شهر مشهد ) ، بصیری پور ( نائب رئیس شورای شهر ) ، دكتر دلاور ( ریاست كمسیون فرهنگی و اجتماعی ) ، موفق و سركار خانم قنادی از اعضای شورای شهر و نیز حجه الاسلام و المسلمین خطیبی ( مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ) و آقایان قادری ( مدیر موسسه تبیان دفتر مشهد ) و مهندس میلانی ( مدیر فنی دفتر مشهد ) و طاهری ( مدیر روابط عمومی دفتر مشهد ) حضور داشتند .

این جلسه با خوشامدگویی اعضاء شورای شهر مشهد آغاز گردید . سپس گزارشی از سوی آقای خطیبی در خصوص مساجد ارائه گشت و ایشان ابراز داشتند كه از دو روش سنتی و جدید باید استفاده بهینه نمود و در جهت رشد و ارتقاء روحیات معنوی بهره جست .

در ادامه آقای قادری ضمن ارائه عملكرد تبیان دفتر مشهد خواستار مساعدت در جهت تجهیز بیشتر مساجد و نیز گسترش و نگهداری و اطلاع رسانی با محوریت مساجد و ارائه خدمات به پایگاه های شهر مشهد با حمایت شورای شهر گردید.

سپس آقای رزمی اعلام داشت كه از هر گونه كمكی در جهت گسترش اطلاع رسانی دریغ نخواهیم كرد و از امکانات تبیان در جهت همكاری بیشتر با مساجد استفاده خواهیم برد .

آقای دكتر دلاور ضمن ارائه گزارشی از بازدید ایشان از موسسه تبیان دفتر مشهد که در مورخه 1/10/84 صورت گرفته بود ، با اعلام خرسندی و تقدیر و تشكر از فعالیت های این دفتر خواستار همكاری هر چه بیشتر شورای شهر و شهرداری و سایر مراكز با این مجموعه شدند.

عضو كمسیون فرهنگی شورای شهر گفت : در راستای جنبش نرم افزاری از زحمات حجه الاسلام و المسلمین آقای دكتر خاموشی ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی و نقش اساسی ایشان در شورای عالی فرهنگی كشور به عنوان بنیانگذار موسسه تبیان باید نام برد.

آقای قنادی افزود : عدم حضور قشر فرهنگی در صحنه و استفاده ناصحیح دیگران از مساله باعث بوجود آمدن مشكلاتی می شود و تبیان با این حركت سبب گشت تا بحث مساجد به خانه ها بیاید و با غنی سازی و سرمایه گذاری در این امر هدف اصلی تحقق یابد او گفت : با همكاری و مساعدت می شود یكی از اهداف فرهنگی و عالیه كشور را به مقصد رسانید .

آقای بصیری پور اذعان داشت : تلاش تبیان در لوای سازمان تبلیغات اسلامی امری پوشیدنی نیست . نائب رئیس شورای شهر گفت : تقویت مساجد با این شیوه ی جدید خوب و بهترین پیشنهاد است و می تواند با خادم دلسوز و بسیج مخلص كار ساز باشد . وی افزود : مگر وظیفه یك مركز فرهنگی چیست ؟ و آیا جز این است كه ارتقاء مسائل فرهنگی را در پی داشته باشد و تبیان دقیقا همان كار را انجام می دهد .

جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خاطر نشان كرد : در اولین اقدام شورای شهر 50 دستگاه رایانه به 50 مسجد در شهر اهدا گردید .

آقای فاطمی اعلام كرد : سیاست شهرداری دخالت در مدیریت مساجد نیست بلكه ارائه تجهیزات و بهره برداری از آن توسط مساجد است .

در پایان آقای قادری بحث حمایت از تولید كنندگان نرم افزارهای فرهنگی و علمی كه امكان عرضه محصولات تولیدی خویش را ندارند و تحت پوشش حمایتی و سیستم فروش آن لاین تبیان قرار می گیرند را عرضه داشت و ابراز داشت كه بحث فیلترینگ جدای از فیلترینگ مخابرات را طراحی و پیاده سازی نموده و آماده ارائه به سایر مراكز مورد نیاز می باشد و همچنین آمادگی موسسه تبیان را در خصوص میزبانی فضای جایگاه های اطلاع رسانی موسسات مشهد مقدس را اعلام نمود.

روابط عمومی تبیان مشهد