تبیان، دستیار زندگی
خانه معلم باید دارای هیئت مدیره و زیر نظر استان اداره شود. ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جایگاه معلم در هفته ی معلمآرشیو شد

جایگاه معلم در هفته ی معلم

وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترك اعضای معاونان و مدیران كل آموزش و پرورش استان ‌های كشور اعلام کرد:

جایگاه و شأن معلم باید در مراسم بزرگداشت هفته ‌ی معلم لحاظ شود.

وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترك اعضای شورای معاونان و مدیران كل آموزش و پرورش استان ‌های كشور در اردوگاه شهید باهنر تهران بر اهمیت شأن و جایگاه معلم در مراسم بزرگداشت هفته‌ ی معلم تأكید كرد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دكتر حاجی بابایی در آستانه بزرگداشت هفته‌ ی معلم، برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و معلمان كشور را امری مهم خواند و گفت:  باید معلم به این باور برسد كه در بطن جامعه حضور چشمگیری دارد.

وی با تأكید بر ساماندهی نیروی انسانی از مدیران كل آموزش و پرورش استان ‌‌های كشور خواست كم و كاستی های موجود در خصوص نیروی انسانی هر استان تا اول تیرماه سال 1390 اعلام شود تا فرصت لازم برای بررسی مسائل و مشكلات از دست نرود و سال تحصیلی جدید بدون این نقیصه دركشور آغاز شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به سامان دهی فضاهای آموزشی اشاره كرد و افزود: باید با فعالیت دوچندان در زمینه‌ی ساماندهی فضاهای آموزشی و شناسایی مدارس متروكه ، مشكل كمبود مدرسه در برخی استان‌ها مرتفع گردد.

وی در ادامه از بررسی دقیق نحوه‌ ی ایجاد خانه‌‌ های معلم خبر داد و خاطر نشان كرد:  خانه های معلم باید خاص فرهنگیان و با نظر مدیران كل آموزش و پرورش استان‌ ها ایجاد شود.

وی خانه معلم را یك محیط آموزشی دانست و بیان كرد: خانه معلم باید دارای هیئت مدیره و زیر نظر استان اداره شود.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش

مرکزیادگیری سایت تبیان - تنظیم: سمیرا بادامستانی