تبیان، دستیار زندگی
سئولان سازنده فیلم سینمایی دسته گانگسترها از شان پن، جاش برولین و رایان گازلینگ دعوت به همکاری کرده اند. به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، مسئولان شرکت فیلم سازی برادران وارنر که مسئولیت ساخت و اکران فیلم سینمایی دسته گانگسترها (Gangster Squad) را ب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"شان پن" گانگستر می شود


مسئولان سازنده فیلم سینمایی "دسته گانگسترها" از شان پن، جاش برولین و رایان گازلینگ دعوت به همکاری کرده اند.
شان پن

مسئولان شرکت فیلم سازی "برادران وارنر" که مسئولیت ساخت و اکران فیلم سینمایی "دسته گانگسترها" (Gangster Squad) را برعهده دارند، به تازگی اعلام کرده اند که از شان پن، جاش برولین و رایان گازلینگ برای بازی در این فیلم درام جنایی دعوت به همکاری کرده اند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، ویل بیل براساس مجموعه مقالاتی از روزنامه "لوس آنجلس تایمز" (Los Angeles Times) فیلم نامه "دسته گانگسترها" را می نویسد و روبن فلشر کارگردانی این پروژه سینمایی را برعهده دارد.

همچنین بنابر اظهارات مسئولان سازنده این فیلم سینمایی شان پن در نقش گانگستری به نام "میکی کوهن" بازی می کند، اما هنوز نقش های جاش برولین و رایان گازلینگ معرفی نشده است.

شان پن در نقش گانگستری به نام "میکی کوهن" بازی می کند، اما هنوز نقش های جاش برولین و رایان گازلینگ معرفی نشده است

دان لین و کوین مک کورمیک نیز تهیه کنندگان فیلم سینمایی "دسته گانگسترها" هستند.

آخرین فیلم سینمایی که شان پن در آن ایفای نقش کرده است "درخت زندگی" (The Tree of Life) ساخته ترنس مالیک نام دارد که در تاریخ 27 می (6 خرداد) بهار سال جاری در جشنواره فیلم کن نمایش داده می شود.

رایان گازلینگ نیز در جدیدترین پروژه های سینمایی خود در فیلم های سینمایی "عشق احمق دیوانه" (Crazy Stupid Love)، "رانندگی" (Drive) و "عید ماه مارس" (The Ides of March) به کارگردانی جورج کلونی بازی کرده است که به ترتیب در ماه های جولای، سپتامبر و اکتبر سال 2011 میلادی اکران می شوند.

جاش برولین نیز که به تازگی در فیلم های سینمایی "شهامت" (True Grit)، "جونا هکس" (Jonah Hex) و "غریبه بلند قد سیاه را ملاقات خواهی کرد" (You Will Meet a Tall Dark Stranger) ایفای نقش کرده است، در جدیدترین پروژه خود در فیلم سینمایی "مردان سیاه پوش 3" (Men in Black III) بازی می کند.

سینما و تلویزیون تبیان


سینمای ایران