تبیان، دستیار زندگی
گردهمایی بزرگ هنرمندان کشور در ابراز همدردی و حمایت از مردم مسلمان بحرین با عنوان بحر بیداری روز سه شنبه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی" بحر بیداری" در تالار اندیشه حوزه هنری

هنرمندان ایرانی روشنگری می‌کنند

حوزه هنری

گردهمایی بزرگ هنرمندان کشور در ابراز همدردی و حمایت از مردم مسلمان بحرین با عنوان" بحر بیداری" روز سه شنبه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود. 

حبیب ایل بیگی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری با بیان این که حوادث امروز بحرین تعجب برانگیز و دور از انتظار است،تاکید کرد: در حاشیه این برنامه هنرمندان تجسمی در لابی تالار اندیشه و نگار خانه ابوالفضل عالی در بخش‌های گرافیک، نقاشی و خوشنویسی به خلق اثر می پردازند.

او با بیان این که سرکوب وحشیانه تظاهرات مردم بحرین محکوم است، یاد آور شد: شعر خوانی،سخنرانی،امضای طومار و مراسم یادبود شهدای وقایع اخیر بحرین از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز  اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در حوزه هنری با تاکید بر اینکه این برنامه روز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 16 تا18 برگزار می شود، گفت: هنرمندان کشور در این راستا گردهم می آیند تا حمایت  خود را از مردم بحرین اعلام کنند.

ایل بیگی ادامه داد: در این که این جنایت ها در بحرین با حمایت و رضایت آمریکا صورت می گیرد تعجبی نیست زیرا سکوت رسانه های غربی که ادعای دموکراسی دارند، نکته واضحی ا‌ست.بنابراین هنرمندان در سراسر جهان نقش پررنگی در روشنگری جهانیان و دفاع از مردم بحرین برعهده دارند.

مدیر کل روابط عمومی حوزه هنری تاکید کرد: از تمامی هنرمندان کشور دعوت می کنیم تا با حضور گسترده و پر شور خود یکبار دیگر حمایت خود را از مردم بحرین اعلام کنند.

تنظیم: هومن بهلولی