تبیان، دستیار زندگی
از محرومان برگزار شد ویژه‌برنامه‌ی شعرخوانی همایش دانشجویی حمایت از محرومان (مهرباران)، شام‌گاه گذشته در دانشگاه تهران برگزار شد. در این برنامه‌ كه اجرای آن را سینا علیمحمدی برعهده داشت، به‌ترتیب: سیدمهدی موسوی، سیدوحید سمن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"مهرباران" ویژه‌برنامه‌ی شعرخوانی در حمایت از محرومان برگزار شد

ویژه‌برنامه‌ی شعرخوانی همایش دانشجویی حمایت از محرومان (مهرباران)، شام‌گاه گذشته در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این برنامه‌ كه اجرای آن را سینا علیمحمدی برعهده داشت، به‌ترتیب: سیدمهدی موسوی، سیدوحید سمنانی، عبدالرحیم سعیدی‌ راد، محمدرضا شالبافان، عبدالجبار كاكایی، علیرضا بهرامی، سهیل محمودی، سیدعباس سجادی، سیدهانی رضوی و سیدحمید سهرابی، به شعرخوانی پرداختند.

همچنین دكتر مسعود حبیبی - رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی - درباره‌ی اهداف و نحوه‌ی برگزاری این همایش دانشجویی سخنانی ایراد كرد.

در این مراسم كه در تالار شهید مهدی رجب‌بیگی دانشكده‌ی فنی دانشگاه تهران ترتیب یافته بود، چند نفر از دانشجویان امدادگر، از خاطره‌هایی از فعالیت‌های امداد و كمك‌رسانی در منطقه‌های محروم و آسیب‌دیده‌ی كشور در جریان بلایای طبیعی، گفتند و نیز یاد دانشجوی شهید، محمدحسن قریب، به‌عنوان روایت‌گر صادق محرومیت‌های زمین و خالق گزارش‌های تصویری تاثیرگذار "با محرومان" در چند سال گذشته، كه خود نیز از كوره‌پزخانه‌های نكا به‌روی سن‌های جشنواره‌ها راه یافته بود و در حادثه‌ی سقوط هواپیمای C130 ارتش از ما جدا شد، گرامی داشته شد.