تبیان، دستیار زندگی
سفر اخیر رییس جمهور به کردستان با حاشیه هایی همراه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استجابت دعای رئیس جمهور


احمدی نژاد: اهل پیچاندن گوش ها و قطع کردن دست ها از بیت المالم/

  سفر اخیر رییس جمهور به کردستان با حاشیه هایی همراه شد.


رئیس جمهور

به گزارش پانا نودمین سفر و جلسه استانی هیات دولت به کردستان با حاشیه های جالبی همراه بود که در ذیل به بخشی از آن اشاره می شود:

*احمدی نژاد در بدو حضور خود در ورزشگاه و در جمع مردم کردستان دعا کرد که باران ببارد تا گرد و غبار از این شهر برود و همان شب باران آمد.

*مجری برنامه دیدار منتخبین و مدیران استان با یک شعر دوبیت فارسی و کردی رییس جمهور را دعوت به سخنرانی کرد: "سلامی چو بوی خوش آشنایی   /  سلامی چو گل بر شما گلزار *   سه روک کوماری شیران /  به خیر بیت بو کوردستان"

*رییس جمهور در برنامه مدیران و منتخبان استان با بیان اینکه باید عاشق مردم باشید و اگر آنها مشکل پیدا کردند شما نباید خوابتان ببرد گفت: فکر کنید در وسط جلسه همسرتان زنگ زده و گفته بچه مریض است یا دست حاج خانم سوخته آیا فکرتان در جلسه خواهد ماند؟ پس عاشق مردم باشید تا مشکل آنها را برطرف نکردید نخوابید.

*در همین حال احمدی نژاد به خاطره دانشگاه رفتن خود اشاره کرد و گفت: در زمان دانشگاه دوستان ما را برای کوهنوردی دعوت کردند و از شب قبل رفتیم خانه یکی از دوستان. ایشان برای ما غذا نان و سرکه آوردند ما گفتیم این چیه و ایشان گفت می خواهم همیشه همراه مستضعفین جامعه باشم و آنها را به درستی درک کنم. انقلاب شد و پست ها را تقسیم کردند الان نمی دانم حساب ایشان چند تا صفر دارد و تا فرصت پیدا کرد زیرو رو شد. چندی پیش به او پیام فرستادم که آن رفتارها کجا و رفتارهای امروز کجا.

*در آخر جلسه برخی از مدیران و حضار چند سوال از رییس جمهور پرسیدند که یک دختر جوان از ایشان پرسید که آقای احمدی نژاد می دونید این مدیرانی که اینجا نشستند چقدر زمین ها را به نام خود می کنند و در حساب دخترانشان 500 میلیون تومان وجود دارد و ماشین های کمتر از 200 میلیون سوار نمی شوند. شما چگونه انتظار داری که عاشق مردم باشند. رییس جمهور به آن دختر گفت شما این موارد را به نوعی (مسئول مراسمات دفتر رییس جمهور) بگویید، چون همه می دانند که من اهل پیچاندن گوش ها و قطع کردن دست ها از بیت المال هستم.

*در پایان نودمین جلسه استانی هیات دولت به دلیل بارش باران برخی وزرا همچون بختیاری بر سر خود پلاستیک کشید و سوار ماشین شد.

*سعید لو در پاسخ به خبرنگاری که پرسید شما با توجه به باخت امشب پیروزی آیا مدیر عاملی برای این باشگاه تعیین نمی کنید، پاسخ داد: مگر بازی امشب بود؟! کاشانی مگر بد کار می کنه، بذار کارشو بکنه.

*محمدی زاده (رییس سازمان محیط زیست) به سعیدلو گفت بیا برگردیم تهران تا امشب در خانه هایمان باشیم. سعیدلو گفت پرواز های امشب لغو شده است. محمدی زاده گفت که بیا با ماشین برویم و تو راه 5 ساعت می خوابیم که سعیدلو پاسخ داد که هوا بارونی خطرناکه.

بخش سیاست تبیان


منبع:خبرآنلاین