تبیان، دستیار زندگی
ارهای تند و پرتاب آب دهان به مورینیو یكشنبه حدود پنجاه هوادار بارسلونا در فرودگاه، بازیكنان چلسی به ویژه خوزه مورینیو، سرمربی این تیم را آزار دادند. هواداران هیجان زده و خشمگین بارسلونا با آب دهان از مورینیو استقبال كردند. ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پذیرایی از چلسی در فرودگاه بارسلون!

شعارهای تند و پرتاب آب دهان به مورینیو

یكشنبه حدود پنجاه هوادار بارسلونا در فرودگاه، بازیكنان چلسی به ویژه خوزه مورینیو، سرمربی این تیم را آزار دادند.

هواداران هیجان زده و خشمگین بارسلونا با آب دهان از مورینیو استقبال كردند. اتوبوس نمایندگان انگلستان با شرایط بسیار بدی فرودگاه بارسلون را ترك كرد. كایرون استارت آپ فیلمبردار شبكه تلویزیونی چلسی كه از این صحنه‌ها فیلم می‌گرفت، گفت:« نیروهای پلیس كمی برای محافظت از اتوبوس وجود داشتند، آنها تمایل كمی داشتند تا هنگام سوار شدن بازیكنان و مربی آزار و اذیت آنها را مهار كنند. صحنه دلهره آوری بود. شعارهای تندی برای مورینیو سر دادند. اما، ‌او به این موضوع توجهی نكرد و پس از آن هواداران بارسلونا دنبال حركات تند و پرتاب آب دهان رفتند.»

چلسی در دیدار رفت مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا شكست دو بر یك را از بارسلونا پذیرفت. سه‌شنبه دیدار برگشت در نوكمپ برگزار می‌شود. ادعای مورینیو درباره‌ی نمایش لئونل مسی بازیكن بارسلونا در دیدار رفت كه به اخراج آسیر دل هورنو انجامید هواداران تیم كاتالونیایی را خشمگین كرده است.