تبیان، دستیار زندگی
رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته روزی شاهد محلی دائمی برای برگزاری نمایشگاه کتاب باشیم .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیدواریم نمایشگاه کتاب صاحب محلی دائمی شود


رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته روزی شاهد محلی دائمی برای برگزاری نمایشگاه کتاب باشیم .


بهمن دری

بهمن دری گفت: ساخت و ساز همیشگی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) همواره هزینه سربار به بدنه بودجه فرهنگ تحمیل می‌کند و معاونت امور فرهنگی که متولی امر فرهنگ است به جای اتکاء به مقوله محتوا باید به دنبال اقدامات اجرایی باشد و قطعا این موضوع در برگزاری با کیفیت نمایشگاه تاثیرگذار است.

رئیس نمایشگاه کتاب افزود: طی سال گذشته کار کارشناسی متعددی برای انتخاب محل برگزاری نمایشگاه در معاونت امور فرهنگی صورت گرفته است و نهایتا به جمع بندی مناسبی نیز رسیده ایم.

سوتیتر: طی سال گذشته کار کارشناسی متعددی برای انتخاب محل برگزاری نمایشگاه در معاونت امور فرهنگی صورت گرفته است و نهایتا به جمع بندی مناسبی نیز رسیده ایم.

وی توضیح داد: به این نتیجه رسیده‌ایم که موقعیت فعلی اراضی عباس آباد و مجتمع امام خمینی(ره) واجد ویژگی مناسب برای احداث فضای نمایشگاهی است که این موضوع به اطلاع وزیر و ریاست جمهوری رسیده است.

دری با اشاره به اینکه کاربری فعلی مصلی مورد استفاده نمایشگاهی ندارد یادآور شد: در حال حاضر مصلی تنها محل موجود و مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب است چرا که اختصاص فضایی با متراژی 120 هزار متر مربع به نمایشگاه تنها در مصلی تهران تحقق می یابد.

معاون فرهنگی وزارت ارشاد ادامه داد: با توجه به دغدغه فرهنگی ریاست جمهوری و تاکید همیشگی ایشان به مقوله فرهنگ امیدواریم با طرح موضوع محل برگزاری نمایشگاه، شاهد احداث محلی دائمی برای نمایشگاه کتاب باشیم.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان


منبع:خبرگزاری مهر