تبیان، دستیار زندگی
همایش نکوداشت علامه آیت الله حسن زاده آملی، بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن همایش های دانشگاه بین المللی قزوین برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش نکوداشت علامه آیت الله حسن زاده آملی در اردیبهشت 90

علامه آیت الله حسن زاده آملی

همایش نکوداشت علامه آیت الله حسن زاده آملی، بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن همایش های دانشگاه بین المللی قزوین برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین در گفتگو با خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار داشت: همایش نکوداشت و تجلیل از علما با هدف الگودهی به نسل جوان حوزه و آشنایی هرچه بیشتر آنان با سیره علمای نسل کنونی برگزار می شود.

حجت الاسلام علی عباسی با بیان این که حوزه علمیه قزوین سابقه برگزاری همایش تجلیل از شخصیت عرفانی آیت الله بهجت در اسفندماه 88 را دارد، گفت: به منظور هرچه باشکوه تر این همایش، هماهنگی های لازم با نماینده ولی فقیه در استان قزوین صورت گرفته و کمیته هایی نیز با مسئولیت طلاب راه اندازی شده است.

وی افزود: یکی از شاگردان برجسته علامه آیت الله حسن زاده آملی و یکی از فرزندان ایشان در همایش به ایراد سخن خواهند پرداخت و در خلال برنامه مصاحبه این شخصیت برجسته علمی، اخلاقی و عرفانی حوزه پخش خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی با بیان این که در این همایش به بعد اخلاقی و عرفانی شخصیت علامه پرداخته می شود، گفت: از طلاب و فضلای قزوینی مستقر در حوزه علمیه قم نیز دعوت به عمل خواهد آمد تا در این همایش حضور داشته باشند.

وی در پایان به فعالیت پنج مدرسه علمیه در سطح استان قزوین اشاره کرد و گفت: بیش از 450 طلبه در پایه های مختلف در حوزه علمیه قزوین مشغول به تحصیل هستند.

تنظیم: هومن بهلولی