تبیان، دستیار زندگی
كتاب‌های حریم دوست، حكایت آفتاب، اخلاق رضوی، زندگی نامه امام رضا(ع) و صلوات خاصه، سیره رضوی، آداب معاشرت در احادیث امام رضا(ع)، اخلاق فردی و اجتماعی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چاپ و انتشار 11 عنوان کتاب با موضوع امام رضا

انتشار کتاب با موضوع امام رضا


به همت آستان قدس رضوی؛

11 عنوان كتاب با موضوع امام رضا(ع) به زبان‌های مختلف چاپ و منتشر شد

رئیس اداره ارتباطات اسلامی و امور زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی از چاپ یازده عنوان كتاب با موضوعات زندگی نامه، بررسی ابعاد مختلف شخصیتی امام رضا(ع) و احادیث مربوط به ایشان به زبا‌ن‌های مختلف طی 2 سال اخیر خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی باقری گفت: كتاب‌های حریم دوست، حكایت آفتاب، اخلاق رضوی، زندگی نامه امام رضا(ع) و صلوات خاصه، سیره رضوی، آداب معاشرت در احادیث امام رضا(ع)، اخلاق فردی و اجتماعی امام علی بن موسی الرضا(ع)، سیره قرآنی امام رضا(ع)، چهل حدیث از امام رضا(ع) درباره حضرت مهدی(عج)، سفر محبت و غدیر از دیدگاه امام رضا(ع) از جمله كتاب‌های چاپ شده به زبان‌های مختلف از سوی این اداره است.

وی اظهار داشت: كتاب حریم آفتاب به طور خلاصه زندگانی حضرت رضا(ع) از بدو تولد تا شهادت ایشان را مورد بررسی قرار داده و به بیان ویژگی‌های اخلاقی و منش رفتاری آن حضرت پرداخته است.

وی ادامه داد: تاكنون این كتاب به 16 زبان ترجمه شده است و تا پایان سال جاری به 50 زبان دیگر نیز ترجمه می‌شود كه بیش‌ترین آثار ترجمه شده به زبان عربی با 8 عنوان و سپس اردو و انگلیسی با 4 عنوان كتاب می باشد.

باقری عنوان كرد: نظر به رویكرد جامعه بین‌المللی به فضای مجازی و دسترسی آسان و نامحدود به آثار چند رسانه‌ای 9 مورد از كتاب‌های مذكور به صورت دیجیتال و به زبان‌های مختلف طراحی و تولید شده است.


منبع: سایت آستان قدس رضوی

بخش حریم رضوی