تبیان، دستیار زندگی
: در بالای این آگهی نام فیاتF.I.A.T به عنوان سرمایه گذاری در اقدامات تروریستی ایران! ( Financing. Irans. Acts. of Terrorism ) ترجمه شده است! در این آگهی محمود احمدی نژاد دیده می شود كه سوار بر یك خودروی فیات در حال تشكر از مدیر عامل این كمپانی ایتالیایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آگهی علیه ایران و فیات در نیویورک


در بالای این آگهی نام فیات"F.I.A.T" به عنوان سرمایه گذاری در اقدامات تروریستی ایران! ( Financing. Irans. Acts. of Terrorism ) ترجمه شده است! در این آگهی محمود احمدی نژاد دیده می شود كه سوار بر یك خودروی فیات در حال تشكر از مدیر عامل این كمپانی ایتالیایی است كه رانندگی می کند.


فیات

در بالای این آگهی نام فیات"F.I.A.T" به عنوان سرمایه گذاری در اقدامات تروریستی ایران! ( Financing. Irans. Acts. of Terrorism ) ترجمه شده است! در این آگهی محمود احمدی نژاد دیده می شود كه سوار بر یك خودروی فیات در حال تشكر از مدیر عامل این كمپانی ایتالیایی است كه رانندگی می کند.

لابی اسراییل در آمریكا فشارهای خود را به كمپانی فیات برای بیرون كشیدن از بازار ایران و قطع همكاری با این كشور افزایش داده است.

به گزارش عصر ایران سازمان " متحد در برابر ایران هسته ای" ( UNITED AGAINST NUCLEAR IRAN = UANI ) با انتشار آگهی های گسترده درباره همكاری فیات با ایران این شركت ایتالیایی را متهم كرده كه با تجارت خود با ایران به تسلیح هسته ای این كشور كمك می كند.

" مارك والاس " رییس این نهاد وابسته به لابی اسراییل با ارسال نامه ای به كمپانی فیات از این شركت خواسته تا ضمن قطع همكاری با ایران ، شركت هایی چون تویوتا و كیا موتورز را الگوی تعامل خود با ایران قرار دهد.

در این آگهی محمود احمدی نژاد دیده می شود كه سوار بر یك خودروی فیات در حال تشكر از مدیر عامل این كمپانی ایتالیایی است كه در حال رانندگی است !

همچنین با توجه به در پیش بودن نمایشگاه خودرو در نیویورك ( در 25 آوریل) این نهاد وابسته به لابی اسراییل از هواداران خود خواسته تا با تجمع در برابر غرفه فیات در این نمایشگاه به ادامه همكاری های این شركت با ایران اعتراض كند.

بر اساس گزارش اخیر نیویورك تایمز كمپانی فیات سالانه 2 هزار خودرو به ایران صادر می كند. این كمپانی كامیون های " ایوكو " را به ایران صادر می كند. علاوه بر این ، شركت خودروسازی پارس در ایران تحت لیسانس فیات خودروی سواری " سیه نا " را تولید می كند.

سازمان "متحد در برابر ایران هسته ای" در روزهای گذشته بیش از 700 هزار آگهی را در روزنامه های نیویورك به چاپ رسانده كه از اقدام فیات در عدم قطع همكاری ها با ایران به شدت انتقاد شده است .

در بالای این آگهی نام فیات " F.I.A.T" به عنوان سرمایه گذاری در اقدامات تروریستی ایران ! ( Financing. Irans. Acts. ofTerrorism ) ترجمه شده است!

در این آگهی محمود احمدی نژاد دیده می شود كه سوار بر یك خودروی فیات در حال تشكر از مدیر عامل این كمپانی ایتالیایی است كه در حال رانندگی است و رییس جمهوری اسلامی ایران از فروش خودروهای فیات به ایران از مدیر عامل این كمپانی تشكر می كند.

لابی اسراییل در آمریكا فشارهای خود را به كمپانی فیات برای بیرون كشیدن از بازار ایران و قطع همكاری با این كشور افزایش داده است

سازمان "متحد در برابر ایران هسته ای " (UANI) با ارسال نامه ای به مدیر عامل این كمپانی ایتالیایی به وی تا 25 آوریل مهلت داده تا همكاری های شركتش با ایران را قطع كرده و به  درخواست این سازمان پاسخ مثبت دهد و در غیر این صورت ، هواداران  این سازمان در نمایشگاه سالانه خودرو در نیویورك در مقابل غرفه این كمپانی دست به برپایی تجمع خواهند زد.

بخش سیاست تبیان


منابع: عصرایران