تبیان، دستیار زندگی
جان کلام در مورد این مسابقه باید گفت که استقلال همه کار کرد ولی نبرد زدن چهار توپ به تیر دروازه تیمی که بسان گذشته های نه چندان دور خود و سرمربی اش با حداکثر قوا مشغول دفاع کردن بود کار راحتی نیست ولی وقتی استقلالی ها جای تو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال به تیر زد ، پاس به تور

جان کلام در مورد این مسابقه باید گفت که استقلال همه کار کرد ولی نبرد زدن چهار توپ به تیر دروازه تیمی که بسان گذشته های نه چندان دور خود و سرمربی اش با حداکثر قوا مشغول دفاع کردن بود کار راحتی نیست ولی وقتی استقلالی ها جای تور وتیر را اشتباه کردند و توپ هایشان را به جز تور دزروازه سایپا به هر جای دیگری زدند نفس گرم پاس را در پشت گردن خود ان هم در استانه داربی سنتی احساس کردند

اگر بگوییم که استقلال به جز فاکتور گل زدن در این مسابقه بهتر وزیبا تر از تمام مسابقات قبلی خود ظاهر شد وبه بهترین شکل ممکن توپ را به گردش در اورد اصلا سخنی به گزاف نگفته ایم ولی درروزی که این تیم برای حفظ اقتدار خود در صدر جدول نیاز مبرمی به گل داشت جشنواره ای از فرصت های هدر رفته توسط بازیکنان این تیم در یک سوم دفاعی سایپا اجرا شد تا پاس به لطف پیروزی خیره کنند ه هفت بریک خانگی مقابل مدافع عنوان قهرمانی به دو امتیازی استقلال برسد چرا هرچه پاس در دستگردی توپ را به تور دروازه فولاد دوخت استقلال در ازادی به تیر زد در واقع سایپا به جز ضربه ایستگاهی عباسفرد در دقیقه 37 که توسط رحمتی برگردانده شد عملا هیچ فرصت گلی در این مسابقه نداشت ولی در عوض استقلالی ها به جز چهار مرتبه ای که تیر دروازه سایپا را به لرزه در اوردند حداقل پنج فرصت گلزنی را هم هدرداند تا شاید در روزهای پایانی مثل دو فصل گذشته حسرت این امتیازات را بخورند ودوباره یا بهتر بگوییم سه باره از کسب جام قهرمانی لیگ برتر محروم بمانند.

در حاشیه بازی یونگ و استیلى استقلال را دیدند

پرسپولیس روزگار خوبى ندارد. تیمى كه محل امنى براى تمرین ندارد چطور مى خواهد در دربى برنده شود؟ اما این دلیل نمى شود كه بیكار نشسته و زمان را از دست بدهى. دیروز حمید استیلى و یونگ در ورزشگاه آزادى حاضر بودند. آنها آمده بودند تا از پوئن حریف شناسى و آنالیز بهره مند شوند. تئودور یونگ و حمید استیلى حساسیت دربى را مى دانند و آمده بودند تا استقلال را به طور كامل دید بزنند.

شعار علیه استیلى و پرسپولیس

دیروز هواداران استقلال از دیدن یونگ و استیلى در ورزشگاه متعجب شده بود. البته برخى از هواداران هم با دیدن استیلى علیه او، پروین و پرسپولیس شعار دادند استیلى یادت باشه، پروین باید باشه!!

خوش و بش ویژه

دو تن از بازیكنان سابق سایپا كه دیروز رنگ آبى پوشیده بودند به طور ویژه با بقیه خوش و بش كردند. مهدى امیرآبادى و حسین كاظمى با نیمكت و بازیكنان سابق به طور ویژه سلام و علیك كردند.

پروكت و شلوار قهرمانى

دیروز امیر قلعه نویى یك دست كت و شلوار شیك و نو را به تن كرده بود. به نظر مى رسد كه او قصد داشت كت و شلوار قهرمانى را پرو كند.

براى تحقق این مهم باید چند هفته دیگر صبر كرد، حداقل تا پس از دربى!

استقبال به موقع

دیروز سكوهاى آزادى حمایت خوب و به موقعى را از تیم صدرنشین داشت.

در روز اول هفته حضور این همه هوادار نشانگر این است كه آنها وقت شناس هستند و استقلال به خاطر اینها باید جام را بگیرد.

شعارهاى الكى!

در حالى كه استقلالى ها هر ده دقیقه یك بار توپ را به تیر دروازه سایپا مى كوبیدند به جاى آنكه خود را مقصر دانسته و در ضربات خود دقت كنند از دقیقه ?? شروع كردند به شعار دادن علیه كادر فنى سایپا و طبق معمول بیژن ضد فوتبال شعارى بود كه سكوهاى آبى چند بار آن را تكرار كردند اما كسى آنها را جدى نگرفت.

عباسفرد به ضرب آمپول به زور محافظ

علیرضا عباسفرد مهاجم بلند بالاى سایپا تا چند ساعت قبل از بازى معلوم نبود كه به این دیدار مى رسد یا نه اما تلاش پزشكان سایپا جواب داد و عباسفرد به ضرب آمپول و داروى بى حسى و با دماغى بانداژ شده به بازى رسید، امیر وزیرى از این قضیه خیلى خوشحال نبود!!

هفته دیگه نوبت ...

استقلالى ها با دیدن تصویر یونگ و استیلى در اسكوربورد ورزشگاه به خروش آمدند. آنها پس از دیدن تصویر مربیان پرسپولیس شعار دادند و پیش از دربى پایتخت براى آنها خط و نشان كشیدند.

2 ویچ در جایگاه خبرنگاران

دیروز سرادا گمالوویچ و فخرالدین داود بگوویچ در ورزشگاه آزادى حاضر بودند. آنها به اتفاق چلنگر آمده بودند تا بازى دو مدعى قهرمانى را از نزدیك تماشا كنند. طبق معمول هواداران استقلال براى ویچ ها و چلنگر به خاطر نبودن عنایتى در تیم ملى خط و نشان كشیدند.

آهنگرى استقلالى ها

دیروز استقلالى ها به تیر دروازه از نوع افقى و عمودى از هر شكل و مدل كه بخواهید كوبیدند، آبى ها تا دقیقه ?? چهار بار به تیر دروازه زدند تا آه از نهاد هواداران بلند شود.

نیكبخت كى برمى گردد؟!

علیرضا واحدى نیكبخت هرچه به جام جهانى نزدیك مى شویم از شرایط آرمانى دور و دورتر مى شود. او دیروز مقابل سایپا حتى در حد و اندازه بازیهاى گذشته مقابل فجر و سپاهان نبود او با ارزش ترین دوران فوتبال زندگى خود را از دست مى دهد آیا او توان بازگشت به چپ تیم ملى را دارد؟!