تبیان، دستیار زندگی
باخت فولاد، منطقی نیست سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با توجه به بضاعت تیم‌مان نتیجه‌ی خوبی را برابر استقلال به دست آوردیم.  بیژن ذوالفقارنسب در جمع خبرنگاران اظهار كرد: می‌دانستم دیدار دشواری برابر استقلال پیش رو داریم، درست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ذوالفقار نسب: از نتیجه راضی هستم

باخت فولاد، منطقی نیست

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با توجه به بضاعت تیم‌مان نتیجه‌ی خوبی را برابر استقلال به دست آوردیم.

بیژن ذوالفقارنسب در جمع خبرنگاران اظهار كرد: می‌دانستم دیدار دشواری برابر استقلال پیش رو داریم، درست است كه تیم ما چند هفته در بالای جدول حضور داشته اما، توان فنی سایپا محدود است، چهار بازیكن كلیدی ما مصدوم و دو بازیكن دیگر محروم بودند، با این وجود بازیكنان ما به خوبی بازی را كنترل كردند و به جای استفاده از توان فیزیكی توان فكری خود را به كار گرفتند كه این موضوع در فوتبال ما نكته مثبتی است. خط دفاعی و هافبك سایپا نیز عملكرد قابل قبولی داشتند.

وی افزود: ما توانستیم به خوبی تیم استقلال را خسته كنیم و از نتیجه راضی هستم.

سرمربی تیم سایپا در مورد نتیجه‌ی به دست آمده در مورد بازی پاس و فولاد نیز خاطر نشان كرد: به نظر من این موضوع كه قهرمان فصل گذشته و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در یك بازی هفت گل می‌خورد به هیچ وجه منطقی نیست. اما، من شكی به خود راه نمی‌دهم و امیدوارم این نتیجه جزیی از اتفاقات فوتبال باشد.

سرمربی تیم سایپا خاطر نشان كرد: هنوز شش هفته‌ی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است و ما همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدواریم.

ذوالفقار نسب همچنین در مورد اتهام ضد فوتبال از سوی تماشاگران به تیم سایپا نیز تاكید كرد: نظر كارشناسان در مورد بازی سایپا مهم است و به نظر من نظر احساساتی تماشاگران چندان جای توجه ندارد؛ هر چند كه برای آن‌ها احترام قائل هستم.

ذوالفقار نسب در پایان تصریح كرد: كسب تساوی در بازی امروز بیشتر به ضرر تیم ما بود.