تبیان، دستیار زندگی
امروز روز فوتبال پاك بود! باید رحمتی را با یك مهاجم تعویض می‌كردم كنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار دو تیم استقلال تهران و سایپا در حالی برگزار شد كه همه‌ی مسائل تحت تاثیر نتیجه‌ی دو دیدار دو تیم پاس و فولاد قرار داشت.  امیر قلعه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: از فردا برای شكست پرسپولیس تمرین می‌كنیم

امروز روز فوتبال پاك بود!
باید رحمتی را با یك مهاجم تعویض می‌كردم

كنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار دو تیم استقلال تهران و سایپا در حالی برگزار شد كه همه‌ی مسائل تحت تاثیر نتیجه‌ی دو دیدار دو تیم پاس و فولاد قرار داشت.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی 7 بر یك پاس برابر فولاد اظهار كرد: من در این مورد هیچ صحبتی نمی‌كنم و قضاوت را به كارشناسان و رسانه‌ها و مردم می‌سپارم تا آن‌ها جواب دهند.

قلعه نویی در حالی كه می‌خندید با حالت طعنه آمیز گفت: امروز نیز یكی دیگر از روزهای پاك فوتبال بود.

قلعه نویی پس از اصرار خبرنگاران گفت: به نظر من مسوولان سازمان تربیت بدنی نباید اجازه می‌دادند، پیش از بازی امروز پاس و فولاد باشگاه پاس به این تیم زمین بدهد. سوال این جاست كه چگونه صبا باتری می‌تواند در آزادی بازی كند اما، فولاد نمی‌تواند. من نمی‌خواهم به كسی تهمت بزنم اما، بهتر بود این اتفاق پس از بازی امروز می‌افتاد.

سرمربی استقلال تهران در مورد بازی امروز تیمش برابر سایپا خاطر نشان كرد: فكر می‌كنم بازیكنان ما همه كار كردند، به غیر از گل زنی. بازی زیبای بازیكنانم را ستایش می‌كنم. بازیكنان ما در حمله و ارسال‌ها خوب كار كردند و تنها در ضربات آخر ناموفق بودیم.

وی افزود: از تعویض‌هایم راضی هستم. تنها یك اشتباه بزرگ كردم و باید در دقایق پایانی رحمتی را از زمین بیرون می‌كشیدم و یك مهاجم به تركیب تیم اضافه می‌كردم. چرا كه تیم ما در این بازی به دروازه بان نیاز نداشت.

امیر قلعه نویی تاكید كرد: حملات بسیار تیم ما و به لرزه درآمدن پیاپی تیر دروازه تیم سایپا و این موضوع كه هیچ توپی به دست رحمتی نرسید نشان می‌دهد كه استقلال تیم برتر میدان بوده است. من تعجب می‌كنم كه سایپا چگونه چند هفته‌ی پیاپی در لیگ صدر نشین بوده است.

وی در مورد قضاوت داور این مسابقه خاطر نشان كرد: تركی قضاوت خوبی داشت و به نظر من وی داوری است كه می‌تواند داربی تهران را نیز قضاوت كند. تركی فراتر از آسیا است.

سرمربی استقلال در پایان خاطر نشان كرد: از فردا تمریناتمان را برای شكست دادن پرسپولیس ‌آغاز می‌كنیم.