تبیان، دستیار زندگی
هر 18 روز یک شکست تیم پرسپولیس با شکست برابر النصرامارات رکورد تازه ای درتاریخ این باشگاه به ثبت رساند. با شکست 3 بر2 تیم پرسپولیس مقابل النصرو احتساب 8 شکست درمسابقات لیگ برتر و 2شکست برابر تیمهای خارجی بایرن مونیخ آلمان و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس و ثبت یک رکورد جدید

هر 18 روز یک شکست

تیم پرسپولیس با شکست برابر النصرامارات رکورد تازه ای درتاریخ این باشگاه به ثبت رساند.

با شکست 3 بر2 تیم پرسپولیس مقابل النصرو احتساب 8 شکست درمسابقات لیگ برتر و 2شکست برابر تیمهای خارجی بایرن مونیخ آلمان و النصرامارات ، این تیم تاکنون متحمل 10 شکست درطول 6ماه اخیر شده است.

رکوردی جالب توجه برای باشگاهی که درطول دوران حیات خود همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده وهرگزچنین نتایج ضعیفی را درحافظه تاریخی خود به یاد ندارد.

پرسپولیس تیمی که روزگاری رکورد 15 مسابقه بدون شکست را درکارنامه اش داشت، حالا به طورمتوسط هر 18روز صاحب یک شکست می شود. بی تردید این شرایط برای هواداران پرسپولیس قابل تحمل نیست وبا تمام ژستی که مدیریت پرسپولیس مبنی برمتحول کردن این باشگاه و انجام کارهای جدید به خود می گیرد، خارج کردن پرسپولیس ازاین شرایط روحی و روانی به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

خارج شدن پرسپولیس ازاین چرخه شکست کاربسیاردشواری است و با وجود آنکه مدیریت باشگاه تلاش می کند تا اوضاع را آرام و بدون تنش جلوه دهد، این روزها مدام اخبارضد ونقیضی مبنی بر حضور آری هان هلندی دراین باشگاه به گوش می رسد و دیگرعلاقمندان به پرسپولیس ازوعده مسئولان این تیم به ستوه آمده اند و نمی پذیرند باشگاهی با قدمت و افتخارپرسپولیس اینگونه تحقیرشود.

درآستانه دیدارسنتی استقلال و پرسپولیس این نگرانی ها برای سرخپوشان بیشتر است و پس ازسالها ناکامی در دربی، هواداران پرسپولیس انتظار دارند تا درپی یک فصل ناموفق حداقل این دیدار را به رقیب سنتی خود واگذارنکنند.