تبیان، دستیار زندگی
دانشگاه تهران به كار می‌كند. خبرگزاری دانشجویان ایران همایش دانشجویی «حمایت از محرومان» از عصر روز شنبه مورخ 13/12/84 به مدت سه روز در دانشگاه تهران آغاز به كار کرد. به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، این هم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش دانشجویی «حمایت از محرومان» در دانشگاه تهران به كار می‌كند.


خبرگزاری دانشجویان ایران

همایش دانشجویی «حمایت از محرومان» از عصر روز شنبه مورخ 13/12/84 به مدت سه روز در دانشگاه تهران آغاز به كار کرد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، این همایش به منظور ارج نهادن به فعالیت گروه‌های دانشجویی در عرصه كمك به محرومان و با هدف ایجاد ارتباط منسجم بین گروه‌های دانشجویی با سازمانهای مسؤول در عرصه محرومیت‌زدایی و كمك به مستضعفان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای گروه‌های دانشجویی در مناطق محروم در صحن مسجد دانشگاه و «شعر و خاطره» با حضور شاعران برجسته كشور در تالار شهید رجب بیگی دانشگاه، تشكیل چهار نشست دانشجویی با مسؤولان «سازمان ملی جوانان»، «بسیج سازندگی»، «سازمان بهزیستی كشور» و «سازمان جوانان هلال احمر» در باشگاه دانشجویان دانشگاه و برگزاری كارگاه آموزشی و نشست با مسؤولان «كمیته امداد امام خمینی (ره)» در باشگاه دانشجویان برخی از برنامه‌های این همایش دانشجویی است.

همچنین در این همایش طی مراسمی با عنوان «مهریاران، یادیاران» با حضور خانواده مرحوم «والی»، از خدمات وی در منطقه بشاگرد تقدیر می‌شود.

همایش دانشجویی «حمایت از محرومان» عصر روز دوشنبه با حضور شخصیتهای كشوری و با تقدیر از گروه‌های دانشجویی حامی محرومان، به كار خود پایان می‌دهد.

گفتنی است، در حال حاضر ده‌ها گروه دانشجویی در زمینه كمك به محرومان و محرومیت‌زدایی در سطح جامعه فعال هستند كه این فعالیت‌ها نه تنها باعث رشد و ارتقای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محرومان و زمینه ساز آبادانی مناطق محروم كشور و گسترش عدالت اجتماعی می‌شود، بلكه نتایج بسیاری در سطح جوامع دانشگاهی داشته و باعث افزایش حس مسؤولیت پذیری دانشجویان، تقویت انگیزه، علم آموزی و دغدغه خدمت هرچه بیشتر آنها به جامعه شده است.

همایش دانشجویی «حمایت از محرومان» از جمله برنامه‌های كمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی است كه با همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و مشاركت و همكاری كمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، سازمان ملی جوانان و دیگر سازمانهای مسؤول در امر حمایت از محرومان برگزار می‌شود.

روابط عمومی موسسه تبیان