تبیان، دستیار زندگی
همیشه خریدن هدیه برای مردان مشکل بوده است . با رسیدن مناسبتهای مختلف با خود میگوییم:چه هدیه ای به او بدهم تا واقعا دوست داشته باشد و خوشش بیاید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامزدم خیلی با سلیقه است


همیشه خریدن هدیه برای مردان مشکل بوده است . با رسیدن مناسبتهای مختلف با خود میگوییم:"چه هدیه ای به او بدهم تا واقعا دوست داشته باشد و خوشش بیاید؟ "

هدیه و کادو

اگر شما نامزدی دارید که خیلی هم سخت پسند نیست ،باز هم باید هنگام خریدن هدیه دقت کنید.خریدن هدیه برای مردان مخصوصا چیزی که واقعا دوست داشته باشند کار مشکلی است . زمانی که احساس می کنید هیچ هدیه عالی برای شاد کردن یک مرد ندارید ،این نکات به شما کمک می کند که از روانشناسی هدیه دادن به مردان آگاه شوید و هدیه ای منحصر به فرد انتخاب کنید.

کاربردی فکر کنید نه احساساتی

پروفسور مارگارت راکر دکترای روان شناس می گوید:"در یک رابطه،مردان بیشتر از زنان دوست دارند هدیه ای دریافت کنند که بیشتر از میزان پول پرداخت شده،کاربرد داشته باشد .به طور مثال ممکن است زنی از یک خانه پر از گل رز هیجان زده شود ،اما یک مرد ترجیح میدهد وسیله ای قابل استفاده داشته باشد .پس به عنوان هدیه برای یک مرد به یک توپ فوتبال  و یا یک جفت دمپایی فکر کنید  به جای یک شی تزئینی .

به آنچه که می خواهد گوش بدهید

 معمولا خانمها با اشاره هایی غیرمستقیم در مورد هدیه مورد علاقه خود صحبت می کنند،اما مردها دوست دارند آنچه را که می خواهند به طور مستقیم بگویند . بنابراین به جای اینکه بیرون بروید و یک هدیه سورپرایز بخرید،به راحتی خریدن آنچه که مرد خواهان آن است ، میتواند هدیه ای ایده آل باشد . نکته کلیدی این است ، به چیزی که یک مرد میخواهد توجه نشان بدهید و بخرید نه چیزی که شما میخواهید و یا فکر می کنید که او میخواهد .

هدیه خود را مطابق با علاقه او تهیه کنید

زمانی که به دنبال هدیه ای کاربردی برای مردان هستید اطمینان حاصل کنید که هدیه شما مطابق علاقه اش باشد. مثلا اگر علاقمند به باغبانی است ممکن است از داشتن یک گیاه خاص و یه یک وسیله باغبانی خوشحال شود . تماشا کردن فیلم را دوست دارد؟شاید یک دستگاه پخش DVD ، یک سیستم صوتی و یا یک سری CD و DVD او را خوشحال کند .

از دادن هدایای کلی و سرسری خودداری کنید

 بیشتر ، خانمها از این روش هدیه دادن استفاده میکنند بیشتر مردم از جمله مردان برای هدایای سرسری و کلی ارزشی قائل نیستند.هدایای کلی و سرسری،مثل جوراب و لباس زیر ،هدایای بی بها و کم ارزش تلقی می شوند .

راکر می گوید:"چیزی را که در گنجه دارید و آن را به هرکسی میتوان هدیه داد ، هدایایی کم ارزش هستند."

هدیه ای جالب بدهید

معمولا مردان از هدیه هایی جالب خوششان می آید.البته استثنا هم وجود دارد . کسانی که حقوق ثابت دارند ترجیح می دهند چیزی را داشته باشند که نیاز دارند.نکته کلیدی یافتن چیزی است که مردان از آن استفاده خواهند کرد و کاربردی باشد،اما چیزی که در عین مورد استفاده بودن،جالب هم باشد،نه چیزی که فقط مربوط به کار باشد . برای مثال خریدن یک ست ابزار نجاری ،برای یک مرد مثل خرید یک جاروبرقی برای یک خانم است ، البته اگر  مرد علاقه به کارهای نجاری داشته باشد.

بخش کلوپ ازدواج تبیان


منبع:

Parsiblog

 مطالب مرتبط:

بازگشت به مدارعشق

کدام روز، روز زن است؟

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.