تبیان، دستیار زندگی
گزینه هدایت تیم فوتبال امید کشورمان پس از نشست امروز با کفاشیان و تاج با تشکر از حسن نظر مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در شرایطی فعلی نمی‌توانم در خدمت تیم فوتبال امید کشورم باشم و امیدوارم گزینه‌ای مناسب هدایت این تیم را برعهده گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استیلی انصراف داد


گزینه هدایت تیم فوتبال امید کشورمان پس از نشست با کفاشیان و تاج با تشکر از حسن نظر مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در شرایطی فعلی نمی‌توانم در خدمت تیم فوتبال امید کشورم باشم و امیدوارم گزینه‌ای مناسب هدایت این تیم را برعهده گیرد.


استیلی

حمید استیلی ضمن بیان این مطلب افزود: آقایان کفاشیان، تاج، نبی و افشارزاده در این مدت خیلی به من لطف و محبت داشتند و با انتخاب من برای هدایت تیم فوتبال امید ایران به واقع مرا شرمنده کردند.

وی در ادامه افزود: من به عنوان بازیکن افتخار حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را داشته‌ام و برایم افتخاری بزرگ بود که این بار به عنوان مربی روی نیمکت تیم ایران بنشینم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی به خاطر تالمات روحی ترجیح می دهم در خدمت فوتبال کشورم نباشم تا فدراسیون این شانس را داشته باشد که گزینه‌ای بهتر را برای هدایت تیم فوتبال امید ایران انتخاب کند.

استیلی خاطرنشان کرد: با توجه فوت بردارم، بیماری مادرم و شرایطی که مادرم دارد، ترجیح می دهم این روزها بیشتر در کنار آنها باشیم. امیدوارم روزی بتوانم لطف و محبت مسئولان فدراسیون فوتبال را جبران کنم و در خدمت فوتبال ایران باشم.

گزینه هدایت تیم فوتبال امید کشورمان ظهر سه شنبه در نشست های جداگانه ای با علی کفاشیان رئیس و مهدی تاج شرایط حضورش در تیم فوتبال امید را بررسی کرد اما ظاهرا نتوانسته خودش را با شرایط مورد نظر فدراسیون فوتبال هماهنگ کند.

علاوه بر حمید استیلی فدراسیون فوتبال با گزینه های دیگری نیز درحال مذاکره است که پس از جمع بندی نظرات مطرح شده و مشورت با کارلوس کی روش در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد.

نبی با تاکید بر اینکه سرمربی تیم امید قطعا ایرانی خواهد بود، تصریح کرد: علاوه بر حمید استیلی فدراسیون فوتبال با گزینه های دیگری نیز درحال مذاکره است که پس از جمع بندی نظرات مطرح شده و مشورت با کارلوس کی روش در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی جدید تیم امید زیر نظر کارلوس کرش فعالیت خواهد کرد و وی بر تیم امید نظارت فنی خواهد داشت اظهار داشت: یکی از شروط فدراسیون فوتبال برای مذاکره با مربیان داخلی فعالیت زیر نظر سرمربی پرتغالی تیم ملی است و این امر یکی از شروط اصلی فدراسیون در مذاکره با گزینه های مورد نظر است .

وی با تاکید بر اینکه تیم امید شرایط حساسی دارد و باید هر چه سریعتر وضعیت سرمربیگری این تیم مشخص شود اظهار داشت : تصور می کنم حداکثر ظرف یکی دو روز آینده سرمربی جدید تیم امید معرفی شود تا هر چه سریعتر برنامه اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم امید برای دیدار حساس و حذفی مقابل تیم امید عراق آغاز شود.

تیم فوتبال امید کشورمان در مرحله دوم مسابقات مقدماتی المپیک لندن طی روزهای  29 خرداد و 2 تیر در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیم فوتبال عراق خواهد رفت.

تنظیم برای تبیان: حشمت بهادری

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر