تبیان، دستیار زندگی
«منصور سهراب‌پور»گفت:محمد اصفهانی تیتراژ سریال تلویزیونی «وفا» را می‌خواند؛ در حال حاضر نیز 70 درصد از تدوین این مجموعه به پایان رسیده است. «منصور سهراب‌پور» تهیه‌كننده «وفا با بیان این خبر افزود: این سریال 13 قسمت 45 دقیقه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«محمد اصفهانی» تیتراژ «وفا» را می‌خواند

«منصور سهراب‌پور»گفت:محمد اصفهانی تیتراژ سریال تلویزیونی «وفا» را می‌خواند؛ در حال حاضر نیز 70 درصد از تدوین این مجموعه به پایان رسیده است.

«منصور سهراب‌پور» تهیه‌كننده «وفا با بیان این خبر افزود: این سریال 13 قسمت 45 دقیقه‌ای، در ایام نوروز هر روز روی آنتن شبكه‌ سوم سیما می‌رود و داستان آن درباره‌ پسری ایرانی است كه در لبنان عاشق دختری می‌شود ولی بر اثر اتفاقاتی بین آنها فاصله می‌افتد.

وی تصریح كرد:چون طرح كار از ابتدا برای سوریه در نظر گرفته شده بود به همین دلیل نام آن نیز«غریبه‌ای در شام»بود ولی وقتی مكان به لبنان تعییر كرد نام آن نیز با توجه به آن عوض شد.

وی خاطر نشان كرد:این سریال در استودیو حوزه هنری در حال تدوین است و «علیرضا كهن دیری»آهنگساز و «رضا بهارانگیز» تدوین گر این سریال است.

دیگرعوامل این مجموعه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابراهیم غفوری، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح صحنه: محسن نوروزی، طراح چهره‌پردازی: فریدون كشن فلاح، مدیر تولید ایران: محسن صمدی، مدیر تولید لبنان: علی ابوزید، دستیار اول كارگردان و برنامه‌ریز: مجتبی اسدی‌پور، بازیگران ایرانی: فرهاد اصلانی، فرهاد قائمیان، هانیه توسلی، پوریا پورسرخ، محسن قاضی‌مرادی، مهوش وقاری و رضا ایرانمنش و بازیگرانی لبنانی: عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید.