تبیان، دستیار زندگی
پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه تبیان، به مناسبت گرامیداشت سال ‌جهاد اقتصادی و در جهت آگاه‌سازی كاربران خود مقالات و تحلیل‌های اقتصادی دینی را با محوریت نامگذاری این سال منتشر می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه تبیان منتشر می‌كند

مقالات و تحلیل‌های اقتصادی دینی با محوریت سال "جهاد اقتصادی"

سال جهاد اقتصادی

پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه تبیان، به مناسبت گرامیداشت سال "‌جهاد اقتصادی" و در جهت آگاه‌سازی كاربران خود مقالات و تحلیل‌های اقتصادی دینی را با محوریت نامگذاری این سال منتشر می‌كند .

به گزارش روابط‌عمومی، بخش اقتصادی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در جهت نیل به رسالت اطلاع رسانی خود، مقالات و تحلیل‌های اقتصادی دینی با محوریت و موضوع سال "جهاد اقتصادی" را در سایت اطلاع رسانی خود منتشر می کند. این گزارش می‌افزاید: جهاد اقتصادی با تکیه بر مبانی دین و خیزش بخش خصوصی برای جهاد از تازه ترین مقالات این حوزه است.

در بخشی از این مقاله آمده است: بهترین راه برای تبیین وجوه مشترک اسلام و اقتصاد اسلامی با جهاد اقتصادی بازخوانی تعالیم اسلامی در همه حوزه ها و بالاخص اقتصاد اسلامی است. در مقالات طرح شده در این حوزه دیدگاه های کارشناسان به اختصار بیان می‌شود. پیش از این "واکاوی جهاد اقتصادی" و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در همین بخش منتشر شده است.

گفتنی است، پایگاه موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان به آدرس اینترنتی www.tebyan.net قابل دسترسی كاربران در فضای مجازی است.

تنظیم: هومن بهلولی