تبیان، دستیار زندگی
پاركها و فرهنگسراهها آغاز ساماندهی گلزار شهدا از 22 اسفند معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: 12 فرهنگسرا و تعدادی از پاركهای تهران برای چهارشنبه آخر سال و جلوگیری از ورود آسیب به جوانان، نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای را ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری برنامه‌های چهارشنبه‌سوری در پاركها و فرهنگسراهها

آغاز ساماندهی گلزار شهدا از 22 اسفند

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: 12 فرهنگسرا و تعدادی از پاركهای تهران برای چهارشنبه آخر سال و جلوگیری از ورود آسیب به جوانان، نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌كنند.

احمد نوریان در اولین همایش راهبردی سامانه مدیریت شهری با اشاره به این كه این برنامه‌ها شامل تئاتر، سینما، مسابقات ورزشی و ... است افزود: همچنین بیلبوردهای با محتوای اربعین حسینی در سطح شهر نصب و بروشورهایی نیز با تصاویر حساسیت‌زا در نقاط بحرانی شهر تهران برای اطلاع رسانی شهروندان جهت مراقبت از فرزندان خود توزیع می‌شود.

وی گفت: اسامی پایگاه‌های فرهنگی و پاركهایی كه برای برنامه‌های چهارشنبه آخر سال مهیا شد‌ه‌اند، بزودی اعلام می‌شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینكه بر اساس طرح استقبال از بهار كمیته‌های تخصصی تشكیل و از 14 اسفندماه تا 14 فروردین هر روز به نامهای مختلف نامگذاری شده و برنامه‌های متنوعی ارائه می‌شود، افزود: از 14 اسفند ماه بازارچه‌های متعلق به شهرداری در اختیار زنان سرپرست خانوار به منظور سودآوری برای آنها راه اندازی می‌شود.

وی گفت: علاوه بر فعالیتهای و اردوهای مختلف گردشگری‏، بر اساس طرح استقبال از بهار 21 اسفندماه پایگاه‌های سلامت در نقاط مختلف شهر راه‌اندازی و 22 اسفند به مناسبت سالروز تشكیل بنیاد شهید، طرح ساماندهی گلزار شهدا توسط شهرداری تهران و همكاری این بنیاد كلنگ زنی و با نصب روز شمار آغاز می‌شود.

به گفته نوریان تجلیل از امدادگران آتش‌نشان و آراستگی شهر در روزهای پایانی از دیگر طرح‌های استقبال از بهار است.