تبیان، دستیار زندگی
نوجوان محمد علی طالبی دو فیلم "ستاره" و "یك ذره امید" را جلوی دوربین می‌برد محمد علی طالبی كارگردان سینمای كودك كه به تازگی پروانه ساخت فیلم جدیدش «یك ذره امید» را دریافت كرده است درباره شروع كارتولید این پروژه گفت: فیلم‌نام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سال آینده و برای مخاطبین نوجوان

محمد علی طالبی دو فیلم "ستاره" و "یك ذره امید" را جلوی دوربین می‌برد

محمد علی طالبی كارگردان سینمای كودك كه به تازگی پروانه ساخت فیلم جدیدش «یك ذره امید» را دریافت كرده است درباره شروع كارتولید این پروژه گفت: فیلم‌نامه این فیلم را خودم به نگارش درآورده‌ام و تا اواخربهار سال آینده جلوی دوربین خواهم برد.

كارگردان «چكمه»،« تیك تاك»،«كیسه برنج» و«شهر موشها» در ادامه متذكر شد: احتمالا پیش از شروع فیلمبرداری این فیلم ، فیلم دیگری را با نام «ستاره» كه هم‌اكنون در مراحل نهایی نگارش فیلم نامه است و پروانه ساخت آن را بزودی خواهم گرفت جلوی دوربین می‌برم.

وی درباره بازیگران این دو فیلم كه محوریت آنان رانوجوانان و جوانان تشكیل می‌دهند گفت:افراد غیرحرفه‌ای خواهند بود كه هم‌اكنون در مرحله انتخاب هستند.

لازم بذكر است: فیلمبرداری «ستاره‌» در تهران و فیلمبرداری «یك ذره امید» در شمال كشور خواهد بود.

محمد علی طالبی كه فیلم «سرخی سیب كال» را در جشنواره كودك اصفهان داشت درباره زمان اكران این فیلم گفت: در سال جدید با رئیس گروه كودك تلویزیون، كه تهیه این فیلم را برعهده داشته است صحبت خواهیم كرد تا برای اكران عمومی آن تصمیم گیری شود.