تبیان، دستیار زندگی
بدون تردید حادثه ای که دوشنبه شب در برنامه نود رخ داد پیش از این درکمتر برنامه زنده ای از سوی سیما حادث شده بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حادثه تاریخی در برنامه نود


بدون تردید حادثه ای که دوشنبه شب در برنامه نود رخ داد پیش از این درکمتر برنامه زنده ای از سوی سیما حادث شده بود.


نود

برنامه عادل فردوسی پور زمانی شروع شد که عملا هیچ یک از آیتم های از پیش تعین شده مورد تائید شورای بازبینی قرار نگرفته بود.

البته از آنجایی که تحریریه نود طبق روال عادی و روتین از چند ساعت مانده به شروع برنامه، فیلم های تهیه شده را به بازرس ویژه بازبینی سیما تحویل داده بودند آماده نشدن فیلم ها قضیه عجیبی بود که فردوسی پور در یک ساعت ابتدایی برنامه اش بارها با طعنه به آن اشاره کرد و با این ترفند قصد داشت به مخاطبان میلیونی برنامه اش بفهماند که شرایط عادی نیست و عوامل درون سازمانی موجب این رخداد بی نظیر و کاملا عجیب شده است.

شایعه شده است فرایند رخ دادن این حادثه از هفته قبل شروع شد زمانی که فرد بازدید کننده برنامه نود، قبل از پخش برنامه، تشخیص داد یکی از آیتم های نود قابل پخش نیست اما با وساطت و نظر مستقیم پورمحمدی، تهیه کننده نود بخش مورد نظر را نشان داد و همین موضوع موجب خلق نوعی اختلاف نظر  شد که ثمره اش در آخرین برنامه نود مشاهده کردید.

به گفته یکی از دست اندرکاران این برنامه، فیلم های از قبل آماده شده برای شورای بازبینی فرستاده شد و آنها مرتب اصرار می کردند هیچ مشکلی وجود ندارد اما دقایقی مانده به شروع نود،ناگهان آنها مدعی شدند باید همه فیلم ها بازبینی شود!حالا نود شروع شده بود و عادل فردوسی پور باید مقابل مردم بدون هیچ برنامه ای قرار می گرفت!

به گفته یکی از دست اندرکاران این برنامه، فیلم های از قبل آماده شده برای شورای بازبینی فرستاده شد و آنها مرتب اصرار می کردند هیچ مشکلی وجود ندارد اما دقایقی مانده به شروع نود،ناگهان آنها مدعی شدند باید همه فیلم ها بازبینی شود!

البته او با تیزهوشی همیشگی اش به مخاطبان خود فهماند چه مشکلی بوجود آمده و مقصر این حادثه بی نظیر نود نبوده است.

همچنبن عادل فردوسی‌پور نظرسنجی برنامه نود را به سوالی در مورد پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر اختصاص داد.

در نظرسنجی برنامه نود، 40 درصد از شرکت‌کنندگان رای به قهرمانی سپاهان اصفهان داده‌اند. 20 درصد شرکت کنندگان هم پرسپولیس را قهرمان دانسته‌اند. نکته جالب این نظرسنجی علاوه بر رای بالای پرسپولیس، رای بالای تراکتورسازی است که 18 درصد از آرا را تشکیل می‌دهد.

همچنین 16 درصد به قهرمانی استقلال و 6 درصد هم به قهرمانی ذوب‌آهن اصفهان رای داده‌اند.

حشمت بهادری

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبرآنلاین