تبیان، دستیار زندگی
برابر استقلال یک بازی جوانمردانه و قابل قبول را به نمایش می گذاریم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در پایان فصل جاری رقابتهای لیگ برتر چند بازیکن را به تیمهای اماراتی ترانسفرمی کنیم. محمدحسن انصاری فرد که در امارات به سر می بر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فر : چند بازیکن را در پایان فصل ترانسفر می کنیم

برابر استقلال یک بازی جوانمردانه و قابل قبول را به نمایش می گذاریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در پایان فصل جاری رقابتهای لیگ برتر چند بازیکن را به تیمهای اماراتی ترانسفرمی کنیم.

محمدحسن انصاری فرد که در امارات به سر می برد، درگفتگوی ضمن بیان این مطلب به بازگشت آری هان اشاره کرد و گفت : برخلاف تمام شایعاتی که طی روزهای گذشته در مورد نیامدن او به ایران منتشر شده است، تاکید می کنم: آری هان ساعت 15/3 دقیقه فردا درتهران خواهد بود وعلیرغم پیشنهادات بسیاری که ازتیمهای دیگر داشت بخاطر تعهداتش به پرسپولیس تا پایان قرارداد هدایت تیم ما را برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ماندنش در امارات گفت: با چندین باشگاه اماراتی برای انتقال بازیکنان پرسپولیس مذاکراتی انجام داده ایم که به توافقات خوبی نیز دست یافته ایم. قطعا با این مذاکرات درتمام فصل چند بازیکن پرسپولیس را به تیمهای اماراتی منتقل خواهیم کرد.

انصاری فرد ادامه داد: همچنین با چند شرکت و تاجرمعتبر اقتصادی مذاکراتی انجام داده ایم و مقررشد آنها با سرمایه گذاری در ایران به کمک باشگاه پرسپولیس فعالیتهای اقتصادی شان را پیگیری کنند تا ازاین طریق به باشگاه پرسپولیس نیزسودهای قابل توجهی برسد.

انصاری فرد با بیان اینکه برای جذب اسپانسرفصل آینده نیزمذاکراتی انجام داده ایم، گفت: دربازی با استقلال، پرسپولیس با اسپانسر ویژه ای به میدان خواهد آمد که درحال نهایی کردن قرارداد این اسپانسرهستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دلجویی ازمردم شهرقدس خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از استقلال پرشور ازتمرینات پرسپولیس در ورزشگاه شهرقدس برخی نشریات با چاپ مطالب وکاریکاتورهای توهین آمیز موجب دلگیری وناراحتی مردم ومسوولان این شهرشده است که به همین دلیل تصمیم گرفتیم تمرینات پرسپولیس را فعلا دراین شهربرگزارنکنیم.

انصاری فر ادامه داد: فردا درجلسه ای که با فرماندارشهرقدس خواهیم داشت، به این مشکل رسیدگی خواهیم کرد و ازهمین جا از مردم خونگرم و با محبت شهرقدس عذرخواهی ودلجویی می کنیم.

وی در مورد دیداردوستانه پرسپولیس و النصرگفت: بازی قابل قبولی بود که دراین دیدار کادرفنی به دنبال دستیابی به ارزیابی کلی ازنفرات بود.

وی ادامه داد: تئودوریونک قبل ازبازی به من گفته بود که با توجه به دیدار روزیکشنبه مقابل کشت وصنعت شوشتر و دیدار روز جمعه برابر استقلال نمی خواهد فشار زیادی را به بازیکنان وارد کنند وبه همین دلیل ازتمام بازیکنان استفاده کرد.

انصاری فرد در مورد عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: روبرت ساها در این بازی نمایش قابل قبولی داشت و مهاجم آفریقایی نیزقابل قبول ظاهر شد. ما برای استفاده از آلونک آلونک نامه ای به هیات رئیسه سازمان لیگ داده ایم تا با اضافه کردن وی به لیست پرسپولیس به جای یکی ازبازیکنان مشمول ما موافقت کند که امیدواریم با نظرمثبت هیات رئیسه لیگ بتوانیم از این بازیکنان نیز دردیدارهای آینده استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درپایان با اشاره به دیدارتیمش برابر استقلال گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که برابر استقلال یک بازی جوانمردانه وقابل قبول را به نمایش بگذاریم و اینکه ازقول من عنوان شده است قهرمانی را از استقلال می گیریم به هیچ وجه صحت ندارد، اما تلاش خواهیم کرد با انجام بازی خوب وقابل قبول امتیازات لازم ازاین بازی را کسب کنیم.