تبیان، دستیار زندگی
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به مناسبت روز زمین پاك مسابقه نقاشی ویژه خردسالان برگزار می كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به مناسبت روز زمین پاک

مسابقه نقاشی ویژه خردسالان در  مجموعه سعدآباد برگزار می شود.

روز زمین پاک

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به مناسبت روز زمین پاك مسابقه نقاشی ویژه خردسالان برگزار می كند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، خردسالان علاقمند به شركت در این مسابقه تا سقف سنی 8 سال، می توانند آثار خود را درارتباط بازمین پاک تا تاریخ 30 فروردین به نشانی تهران-خیابان ولیعصر(عج)خیابان شهید فلاحی(زعفرانیه سابق)انتهای خیابان شهید طاهری،مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد،واحد پژوهش و برنامه ریزی ارسال نمایند.

نقاشی

براساس این گزارش آثار ارسالی در نمایشگاهی که به همین مناسبت در روز  دوم اردیبهشت مصادف با روز زمین پاک در مجموعه سعدآباد برگزار می شود، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و به بهترین آنها نیز جوایزی اهدا  خواهد شد.

روز زمین پاک

برگزاری برنامه "همرنگ زمین" همزمان با روز زمین پاك در تهران

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 تهران ویژه برنامه "همرنگ زمین" را به مناسبت روز زمین پاك در روز دوم اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌كند.

در طی این ویژه‌ برنامه ، عروسك‌های تن‌پوش بزرگی با سطل‌های تفكیك زباله كه به صورت كوله‌پشتی حمل می‌كنند با توزیع شعارها و پیام‌های فرهنگی با موضوع زمین پاك و تفكیك زباله به جمع‌آوری نمادین زباله‌ها می‌پردازند.

روز زمین پاک

اجرای نمایش محرم سر

از دیگر برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 تهران، اجرای نمایش خلاق "محرم سر" به مناسبت بزرگداشت سعدی در روز اول اردیبهشت ماه است.

در این نمایش یكی از حكایات گلستان سعدی توسط گروه تئاتر كتابخانه شیخ مفید خانه فرهنگ امیركبیر به كارگردانی "مهدی اسماعیلی" نویسنده انیمیشن‌ محبوب شكرستان کاری از مرکز تولید انیمیشن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اجرا می‌شود.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند روز اول اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 تا 11 به مدرسه طوبی واقع در 35 متری گل‌ها، یاس ششم مراجعه كنند.

روز زمین پاک

بخش کودک و نوجوان تبیان


منابع:سایت مجموعه فرهنگی سعد آباد

خبرگزاری ایرنا

مطالب مرتبط:

 بهترین خبر کودک و نوجوان

 کتابت را جا بگذار!

صد متر نقاشی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.