تبیان، دستیار زندگی
مسئول سایت تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از مراجعه یک میلیون و 960 بازدیدکننده در سایت تبیان مازندران طی سال گذشته خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراجعه یک میلیون و 960 بازدیدکننده در سایت تبیان مازندران

تبیان مازندران

مسئول سایت تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از مراجعه یک میلیون و 960 بازدیدکننده در سایت تبیان مازندران طی سال گذشته خبر داد .

به گزارش روابط عمومی، مهندس جعفر تبار در گفتگویی اختصاصی با خبرنگاران: بخش تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران علاوه بر بخش سایت، در بخشهای کافی نت و اینترنت برای عموم مردم خدمات ارائه می کند که در بخش کافی نت در سال گذشته با 26 هزار و 800 بازدیدکننده و در بخش اینترنت با 90 هزار بازدیدکننده برای کلیه علاقه مندان ارائه خدمات کرد.

وی بیشتر مراجعه کننده حضوری در بخش سایت، کافی نت و اینترنت تبیان مازندران را قشر تحصیلکرده، پژوهشگران برای ثبت نام اینترنتی در دانشگاهها و مراکز آموزشی، نوشتن مقالات پژوهشی و همچنین، عموم مردم برای ثبت نام اینترنتی یارانه، وام مسکن مهر و سایر برنامه های الکترونیکی دولت دانست.

جعفرتبار با بیان وجود 11 هزار و 60 مطلب مختلف در حوزه دینی فرهنگی و در بخشهای متنوع اخبار ، گزارش مقالات و اجتماعی گفت: بخش مناسبات مذهبی با 114 هزار بازدیدکننده،  بانک صوتی، مسابقات، کتابخانه دیجیتالی و بخش وبلاک نویسی بیشترین استقبال کننده را داشته است.

مسئول بخش تبیان مازندران در پایان یاد آور شد: افزایش اطلاعات در بخش دینی فرهنگی و اجتماعی، تولیدات و محصولات فرهنگی دینی این اداره کل، گزارش عملکرد این اداره کل و استفاده از اینترانت از جمله بخشهای افزایشی و تمهیداتی است که در سال جاری، این سایت در نظر دارد.

گفتنی است، مصاحبه فوق صبح روز 20 فروردین سال جاری در محل اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران صورت گرفت.

تنظیم: هومن بهلولی