تبیان، دستیار زندگی
امور کاربران تبیان زنجان با انتشار اطلاعیه ای تغییرات اعمالی از اردیبهشت ماه سال جاری در قسمت ثبت مطالب روزانه و تغییرات انتخاب کاربر برتر تبیان زنجان را تشریح نمود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییرات انتخاب کاربر برتر تبیان زنجان اعلام شد

کاربر برتر

امور کاربران تبیان زنجان با انتشار اطلاعیه ای تغییرات اعمالی از اردیبهشت ماه سال جاری در قسمت ثبت مطالب روزانه و تغییرات انتخاب کاربر برتر تبیان زنجان را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی، در راستای ارتقای سطح کیفی مطالب کاربران از اردیبهشت 90 محدودیت ارسال مطالب کوتاه برای ارسال اشعار، گالری های دیدنی تصاویر، مطالب آموزشی کاربردی و مهم اما کوتاه و.... برداشته خواهد شد ولی تنها مطالبی که امتیاز آنها بر اساس مطلب برگزیده باشند در انتخاب کاربر برتر دخیل خواهد بود .

طبق این اطلاعیه مطالب ثبت شده از سوی کاربران در اکانت خود، دارای 2 نوع امتیاز می باشند.

1- امتیاز مطلب عادی – 10 امتیاز

2- امتیاز مطلب برگزیده – 20 امتیاز

مطالب برگزیده مطالبی هستند که در صفحه اصلی باشگاه کاربران (http://tebyan-zn.ir/karbaran.html) به عنوان مطلب منتخب نمایش داده میشوند که توسط مدیران ثبت مطلب انتخاب و به آنها 20 امتیاز از اردیبهشت ماه 90 تعلق خواهد گرفت. این نوع امتیاز معیار انتخاب کاربر برتر بوده و 2 کاربری که در هر ماه بیشترین امتیاز مطلب برگزیده را داشته باشد برنده خواهند بود.

مطلب عادی نیز به مطالبی اطلاق میگردد که دارای معیار های کیفی اشاره شده نمیباشند و تنها 10 امتیاز به انها تعلق میگیرد . توجه نمایید این امتیازات تاثیری در انتخاب کاربر برتر ندارد.

معیار های اعلامی قبلی برای مدیران محتوا برای انتخاب مطلب برگزیده به این شرح است:

1. استفاده از تیتر مناسب

2. ذکر منابع

3. تناسب بازمان و بروز بودن مطلب

4. کاربردی بودن مطلب

5. ملاحظات اخلاقی

6. دارا بودن جذّابیت برای جذب مخاطب

7. تقسیم نشدن مطلب به مطالب متوالی در پست های مختلف

8. گویا و مفید بودن مطلب

9. نداشتن غلط املایی و نگارشی

10. متناسب بودن حجم مطلب

11. تکراری نبودن مطلب

تنظیم: هومن بهلولی