تبیان، دستیار زندگی
تاكید می‌كنم هان یكشنبه روی نیمكت می‌نشیند برخی از روزنامه‌ها دنبال ایجاد تنش در تیم هستند مدیرعامل باشگاه پیروزی با تاكید بر این كه «آری هان» تحت هر شرایطی بامداد شنبه وارد تهران خواهد شد تاكید كرد كه هیچ مشكلی برای شروع ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری‌فرد:پیش قرارداد آری هان پرداخت شده است

تاكید می‌كنم هان یكشنبه روی نیمكت می‌نشیند
برخی از روزنامه‌ها دنبال ایجاد تنش در تیم هستند

مدیرعامل باشگاه پیروزی با تاكید بر این كه «آری هان» تحت هر شرایطی بامداد شنبه وارد تهران خواهد شد تاكید كرد كه هیچ مشكلی برای شروع همكاری پرسپولیس با این مربی هلندی وجود ندارد.

محمد حسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو یی، اظهار كرد: طبق توافق انجام شده با آری هان وی بامداد شنبه وارد تهران می‌شود و طبق مذاكرات تلفنی كه با وی داشته‌ایم هیچ مشكلی در این خصوص وجود ندارد و این مربی هلندی قطعا بازی روز یكشنبه (جام حذفی) را بر روی نیمكت خواهد نشست.

وی افزود: پیش قرارداد آری هان طبق توافق انجام شده به حساب وی واریز شده است و وی سرمربی تیم پرسپولیس خواهد بود.

وی با تایید مذاكرات انجام گرفته از سوی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای جذب آری هان گفت: پیشنهاداتی از سوی برخی كشورها از جمله آفریقای جنوبی مطرح شده ولی باشگاه و آری هان به دلیل قراردادی كه داشتند خود را موظف به اجرای آن كردند و به زودی نیز همكاری مشتركمان آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پیروزی تاكید كرد: شاید با پیشنهاد آفریقای جنوبی به باشگاه پیروزی می‌توانستیم شرایط مناسب‌تری را برای پرسپولیس فراهم كنیم اما، تاكید باشگاه بر استفاده‌ی آری هان است و ما نیز در شرایط كنونی به جز آری هان دنبال گزینه‌ی دیگری نیستیم.

انصاری فرد با انتقاد از برخی جریان سازی‌ها در طول یك هفته‌ی گذشته گفت: متاسفانه علیرغم پیمانی كه باشگاه و مطبوعات با هم داشتند، همواره سعی كرده‌ایم با حفظ آرامش و احترام متقابل در راستای كم كردن حاشیه‌ها تلاش و حركت كنیم اما، در طول هفته‌ی گذشته برخی از روزنامه‌ها با رفتارهای حاشیه‌ای و غیر حرفه‌ای به دنبال ایجاد تنش در تیم بودند. توصیه می‌كنم كه مطبوعات همیشه فضای سالم و به دور از حاشیه‌ی فوتبال را حفظ كنند تا در محیطی سالم شاهد رشد و تعالی فوتبال كشورمان باشیم.

مدیرعامل باشگاه پیروزی همچنین با اشاره به حوادث اخیر ورزشگاه شهر قدس خاطر نشان كرد: هواداران همیشه به باشگاه و تیم اعتماد داشته‌اند، ما نیز با صداقت كامل با هواداران صحبت كرده‌ایم. ورزشگاه شهر قدس یكی از بهترین ورزشگاه‌های تمرینی برای تیمی مانند پرسپولیس است. هواداران فعال شهر قدس كه همیشه حامی تیم فوتبال پرسپولیس بوده‌اند به زیبایی از تیم استقبال كرده‌اند و هر روزه با حضور در تمرینات اشتیاق و علاقه‌ی دو چندانی را در تیم ایجاد می‌كنند. برنامه‌های ویژه‌ای برای ساخت این استادیوم داریم و در آینده‌ای نزدیك سعی خواهیم كرد با بهره‌گیری از امكانات و اسپانسرهای مالی این ورزشگاه را مجهزتر كنیم.

وی همچنین با اشاره به دیدار پیتر ولاپان دبیر كل كنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه پیروزی گفت: توافقات خوبی داشتیم و قرار است درخواست‌های رسمی خود را جهت ایجاد یك همكاری مداوم به AFC اعلام كنیم. امیدوارم كه این دیدار سرآغاز یك تحول بزرگ در آینده‌ی كاری باشگاه پیروزی با باشگاه‌های آسیایی و جهان باشد.