تبیان، دستیار زندگی
دارنده شش مدال جهان و المپیك پس از دیدار با طالقانی:می‌خواهم كشتی بگیرم حدود دو ماه پیش فدراسیون كشتی پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی كشتی آزاد به علیرضا حیدری را مطرح كرده بود كه كاپیتان تیم ملی این موضوع را به پس از جام جهانی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حیدری پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی كشتی آزاد را رد کرد

دارنده شش مدال جهان و المپیك پس از دیدار با طالقانی:می‌خواهم كشتی بگیرم

حدود دو ماه پیش فدراسیون كشتی پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی كشتی آزاد به علیرضا حیدری را مطرح كرده بود كه كاپیتان تیم ملی این موضوع را به پس از جام جهانی موكول كرده بود. روز سه شنبه حیدری با حضور در فدراسیون كشتی نشستی با محمدرضا طالقانی داشت كه در نهایت پاسخ نهایی خود را اعلام كرد كه البته منفی بود.

دارنده شش مدال كشتی جهان و المپیك  اظهار كرد: قرار بود پس از جام جهانی پاسخ نهایی خود را به فدراسیون كشتی اعلام كنم. سه‌شنبه در فدراسیون حاضر شدم تا در خصوص قبول سرمر

بی‌گری تیم ملی با طالقانی صحبت كنم اما، علیرغم صحبت‌هایی كه رییس فدراسیون داشت، اعلام كردم كه هنوز می‌خواهم كشتی بگیرم و فعلا قصد ورود به عرصه مربیگری را ندارم.

حیدری در خصوص وضعیت مصدومیت خود گفت: مصدومیت من حاد نبود ولی اگر كشتی می‌گرفتم، ممكن بود بیشتر شود. در حال حاضر آن مشكل برطرف شده و زمان لازم را دارم. سه ماه تا مسابقات انتخابی و شش ماه تا جهان فاصله دارم كه زمان خوبی است. سال گذشته تمریناتم را دیر شروع كردم و به جهانی نرسیدم اما، امسال دیگر مشغله‌های قبلی را ندارم و در حال تمرین هستم.

كاپیتان تیم ملی در المپیك آتن در پایان به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اشاره كرد و گفت: دوست داشتم در مسابقات آسیایی شركت كنم اما، در جام جهانی نتوانستم كشتی بگیرم و این مسابقات حق آنهایی است كه در جام جهانی و جام تختی روی تشك رفتند.