تبیان، دستیار زندگی
مشایی از نهاد ریاست جمهوری رفت/ بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد ورئیس نهادریاست جمهوری شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بقایی جانشین مشایی


مشایی از نهاد ریاست جمهوری رفت/ بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد ورئیس نهادریاست جمهوری شد


بقایی-رئیس جمهور

رییس جمهور در احکام جداگانه ای حمید بقایی، رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را با حفظ سمت به عنوان معاون امور اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

با انتصاب بقایی به عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری مشایی از نهاد رفت.

به گزارش سایت دولت،متن احکام رییس جمهور بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای حمید بقایی

حفظ و ارتقای روند سریع پیشرفت کشور، نیازمند تداوم و گسترش خدمات به آحاد ملت شریف و آگاه در جای جای میهن اسلامی عزیز و سرزمین پاک و زرخیر ایران است.

این تکلیف الهی، ملی و انقلابی دولتمردان است که می باید در سایه تدبیر و برنامه ریزی شایسته و شامل به انجام رسد. نظر به اهمیت و تاثیر مدیریت کلان اجرایی در تحقق اهداف و برنامه های بزرگ ملی به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی، جنابعالی را به دلیل کاردانی، کارآمدی، شایستگی های فردی و توان مدیریتی به عنوان «معاون امور اجرایی رییس جمهور» منصوب می نمایم تا با اهتمام کافی و در تعامل نزدیک با معاون محترم اول، وزرا و معاونین محترم رییس جمهور در جهت تسهیل و تسریع در اتخاذ تصمیمات و اقدامات اجرایی مشارکت تعیین کننده داشته باشید. در دولت انتظار ، انتظار این است که با پشتیبانی موثر، نظارت اجرایی بر برنامه های سازندگی، به ویژه طرح ها و پروژه های اصلی و بزرگ کشور و کوتاه کردن زمان و مسیر اجرا و کاهش هزینه ها، در جهت تامین حداکثری منافع ملی و رضایت مردم عزیز در شهرها و روستاها اقدام لازم را به عمل آورید. بدیهی است که اعضای محترم هیات دولت و همه همکاران در دستگاه های مختلف اجرایی همکاری وافی را به عمل خواهند آورد. رجاء واثق دارم که توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایات خاصه حضرت ایشان مثل همیشه توفیقات الهی را برای جنابعالی و دیگر همکاران تضمین خواهد کرد.

رییس جمهور در حکم دیگری حمید بقایی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

رییس جمهور در این حکم همچنین از خدمات ارزشمند مهندس اسفندیار رحیم مشایی در دوره مسوولیت سرپرستی نهاد تقدیر کرد.

متن این حکم به شرح زیر است.

جناب آقای حمید بقایی

سلام علیکم

نظر به اهمیت امور مربوط به نهاد ریاست جمهوری و ارتباط تنگاتنگ با حوزه معاونت امور اجرایی و اعتمادی که به شما دارم، جنابعالی را با حفظ سمت به «سرپرستی نهاد» منصوب می نمایم. لازم می دانم که از زحمات و خدمات ارزشمند بردار گرامی جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی در طول دوره مسوولیت سرپرستی نهاد صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

توفیقات جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد سبحان مسالت می‌کنم

بخش سیاست تبیان


منبع:خبرآنلاین