تبیان، دستیار زندگی
مائده طهماسبی جلوی دوربین داریوش مهرجویی رفت. به گزارش «بانی فیلم» این بازیگر در نقشی که قرار بود نسرین مقانلو بازی کند جلوی دوربین «علی سنتوری» رفت و بازی اش در این فیلم به پایان رسید. مقانلو به دلیل حادثه ای که برایش اتفاق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به جای نسرین مقانلو مائده طهماسبی جلوی دوربین «علی سنتوری» رفت

مائده طهماسبی جلوی دوربین داریوش مهرجویی رفت.

به گزارش «بانی فیلم» این بازیگر در نقشی که قرار بود نسرین مقانلو بازی کند جلوی دوربین «علی سنتوری» رفت و بازی اش در این فیلم به پایان رسید.

مقانلو به دلیل حادثه ای که برایش اتفاق افتاد (شکستگی دست و پا) دومین همکاری با مهرجویی را از دست داد تا مائده طهماسبی جایگزینش شود. طهماسبی در نقش مادر گلشیفته فراهانی در تعدادی از سکانس های «علی سنتوری» بازی کرد. سکانس های این بازیگر طی دور روز در محله کاشانک تهران فیلمبرداری شد. این دومین همکاری فراهانی و طهماسبی بعد از بازی در «ماهی ها عاشق می شوند» (علی رفیعی) بود.

تاکنون حدود 45 درصد از صحنه های «علی سنتوری» فیلمبرداری شد و گروه همچنان در محله کاشانک به سر می برند. داستان جدید ترین فیلم مهرجویی در باره زندگی یک نوازنده است که گرفتار مواد مخدر شده و آینده ای مبهم در انتظار اوست. مهرجویی خود تهیه کنندگی «علی سنتوری» را برعهده دارد.

قرار است ظرف روزهای آینده بازیگران دیگری به جمع عوامل این فیلم اضافه شوند. طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری «علی سنتوری» اواسط فروردین به پایان می رسد.

لینک ها :

داریوش مهرجویی و کار جدید

به تصویر کشیدن زندگی غبار گرفته یک معتاد

آزیتا حاجیان هم به جمع بازیگران "علی سنتوری" پیوست

داریوش مهرجویی: حالم بهتر شده است