تبیان، دستیار زندگی
فعلا به پرسپولیس فكر نمی كنیم تیم فوتبال استقلال تهران شنبه هفته آینده در مقابل تیم سایپا باید یك دیدار سخت و البته حساس را برگزار كند. رضا عنایتی،‌ مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با گروه فوتبال درخصوص این دیدار گفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عنایتی:بازی با سایپا فینال زودرس است

فعلا به پرسپولیس فكر نمی كنیم

تیم فوتبال استقلال تهران شنبه هفته آینده در مقابل تیم سایپا باید یك دیدار سخت و البته حساس را برگزار كند.

رضا عنایتی،‌ مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با گروه فوتبال درخصوص این دیدار گفت: امیدوارم بتوانیم سایپا را شكست دهیم.

سایپا یكی از حریفان ما در كورس قهرمانی است. اگر در مقابل آن ها با دقت بیشتری كار كنیم می توانیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: بازی با سایپا به نظر من می تواند یك فینال زودرس باشد. این یك دیدار سه امتیازی نیست، بلكه شش امتیاز دارد. در هر حال باید تمام توان خود را برای شكست سایپا بكار بگیریم.

عنایتی در توضیح شرایط تیم استقلال تصریح كرد: استقلال در وضعیت خوبی به سر می برد. ما تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم. اردوی كیش به سود ما تمام شد و در حال حاضر هم همه چیز خوب و امیدواركننده پیش می رود.

مهاجم گلزن استقلال تهران در پاسخ به این سوال كه آیا از الان برای داربی برنامه ای دارید یا خیر؟ خاطرنشان كرد: در شرایطی كه با سایپا قرار است یك دیدار سرنوشت ساز را برگزار كنیم، بهتر است تمام تمركز خودمان را متوجه این دیدار كنیم. بازی با پرسپولیس مهم است اما فعلا به آن فكر نمی كنیم. همه فكر و ذهن ما شكست سایپاست. كسب سه امتیاز این دیدار حتی از داربی هم برای ما مهم تر است.

مهاجم استقلال افزود: با پیروزی برابر سایپا راه قهرمانی را هموارتر می كنیم.

عنایتی درباره تیم ملی گفت: دوست ندارم حرف های جنجال برانگیز بزنم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می كنم. شاید بهتر است به قسمت خودم راضی باشم. قسمت من هم این است كه به تیم ملی دعوت نشوم. اما خوب كه فكر می كنم به این نتیجه می رسم كه باید آن قدر گل بزنم كه یك بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

وی ادامه داد: تمام توان خودم را به كار می گیرم كه یكی از مسافران جام جهانی باشم.

عنایتی درخصوص بازی حساس تیمش در مقابل پرسپولیس گفت: متاسفانه پرسپولیسی ها در این فصل نتایج خوبی را كسب نكرده اند آن ها می خواهند با شكست دادن ما دل هواداران خود را به دست بیاورند و همین مساله كار ما را سخت خواهد كرد. اما نكته ای كه ما بیش از هر چیز دیگر به آن فكر می كنیم این است كه تحت بدترین شرایط هم پرسپولیس را نباید دست كم گرفت. قضیه داربی با همه بازی ها فرق می كند.

درست است كه این بازی هم مثل دیگر دیدارهای لیگ تنها سه امتیاز دارد اما در واقع نمی توان گفت داربی هیچ حساسیتی ندارد. اتفاقا داربی سراسر هیجان و حساسیت است و همین مسئله به زیبایی آن كمك می كند.

مهاجم استقلال تاكید كرد: همان طور كه پرسپولیس به بردن ما فكر می كند ما هم به دنبال كسب قهرمانی این اجازه را به خودمان نمی دهیم كه قافیه را در هفته های پایانی لیگ ببازیم. استقلال برای ماندن در كورس قهرمانی فقط باید برنده از زمین بیرون بیاید.

عنایتی در پایان گفت: در مورد تیم ملی این را هم اضافه كنم كه می خواهم باز هم صبوری به خرج بدهم و تمام تلاشم را به كار بگیرم. امیدوارم كه تیم ملی را یك بار دیگر به دست بیاورم.